Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zprávy z jednoho nedělniho odpoledne.

     Neděle 3:00 PM, mladý muž, který vyhrožoval svoji přitelkyni a ona na něj zavolala policii, se zabarikádoval v domě a po policii střilel z lovecké pušky. Policajt byl dvakrát zasažený do nohy...

     Legrace šla stranou a celá situace se timto stala vážnou. Lidé z okolnich  domů byly evakuovány. 60 policajtů včetně jednotky rychlého zásahu. Hrůza.

             

                                                  -------------------------------------------------------------

 

     Brendu jsem znala už deset let. Byly jsme skoro stejně staré, ale nikdy jsme nebyly velké kamarádky. Přesto jsem o ni věděla, že již byla jednou vdaná a u kanadských hranic žili jeji dvě dospělé děti. Se svým druhým manželem odešla sem na Jih a měli spolu dceru Lindu. Měla jsem ráda Lindu, nekonfliktni osoba, nikdy nezvýšila hlas, přesto si dokázala udržet pořádek a odstup. Linda byla svobodná matka, před šesti lety se ji narodila holřička.  Brenda ji proto pomáhala jak mohla a oni dvě byly spiše kamaáadky než máma s dcerou. Jejich blizkost a souzněni bylo až zaražejici.

      Neznala jsem Brendy druhého manžela a Lindy áatu. Překvapilo mě, když jsem se asi před třema měsici dozvěděla, že on je "trochu" hrubý a násilnický. Brenda skončila v nemocnici a on byl držen nějakou dobu na policii. Brenda potom kulhala a přriznala, že ji opět napadl. A ona Brenda už toho má dost a se všim tady konči. Končí!

     "S čím končiš?" necáapala jsem.

     "Končim s nim, nebudu mu tolerovat, aby mě mlátil. Stěhuju se zpátky na sever," řekla rozhodně.

     "Do té zimy?" napadlo mě v prvni chvili a myslela jsem si, že to přeháni. Za pár týdnů se situace uklidni a ona zůstane už kvůli Lindě a malé vnučce.

Linda nosila několik měsiců zásnubni prstýnek a nebylo tajemstvim, že je zamilovaná a chtěla by se vdávat. Měla tady na jihu přitele a byla štastna. Brenda a Linda měly k sobě tak blizko, že jsem si nedokázala představit, že ony dvě by se rozdělily.

     "Co na to Linda?" zeptala jsem se opatrně.

     "Nenutim ji, může zůstat, ale já už toho biti mám dost. Už to tolerovat nebudu, stěhuju se," opakovala tvrdohlavě.

Brenda to myslela smrtelně vážně a Linda?

     "Stěhuju se s mámou." odpověděla mi. Nezaváhala ani na okamžik.

     "A co tvůj přitel?" Bylo to přece jenom o něco složitějši, než to vypadalo. Byla to hra vabank, hra o srdce...

     "Jednou mi řekne, že jde s námi a jindy, že se nikam nestěhuje," krčila rameny.

     "Viš, bude to pro něj velká změna a nejenom počasi. On ztrati rodinu, přatele. Je na to připravený?" zajimalo mě.

     "Já jdu s mámou," řekla Linda rozhodně.

 

                                             --------------------------------------------------------

     Jak moc byl Brendy manžel nebezpečný, nevim. Ale jejich vystěhovani bylo hodně rychlé. Najednou v áatek byl jejich posledni den v práci a v ponděli měli letenku k Niagarskym vodoáadům. Huáa na sever. Nikdo to nečekal tak rychle. Věřim, že ani Lindin přitel ne.

     Mezi pátkem a pondělkem však byla ještě neděle. Neděle byla rozhodujici mezi tim, kdo na sever pojede a kdo ne. Lindy přitel se rozhodl, že on nikam nejede a ani Linda nepojede. Zůstanou tady spolu na jihu. Neznal to velké pouto, které bylo mezi mámou Brendou a jeji dcerou Lindou.

     Když v neděli Linda, ve tři odpoledne, zavolala na svého zuřiciho přitele policii, tak netušila jaké drama je čeká. Co za bolest si s sebou na sever poveze.

     Brenda udělala rozhodnuti, Linda udělala rozhodnuti a také jeji přitel E. W. M. udělal rozhodnuti.

V  8:00 PM policie vyslala do domu robota a našli Lindina přitele ležiciho na pohovce. Byl mrtvý. Zastřelil se nebo byl zastřelen při přestřelce? Vyšetrováni probihá.

      Je mi ho moc lito, neměl trestni rejstřík. Je mi moc lito Lindy i Brendy, navždy si to ponesou v sobě. 

        Vabank - hra o všechno. Nikdo nevyhrál.                                          .

Autor: Ivana Lance | čtvrtek 27.7.2017 23:45 | karma článku: 8,65 | přečteno: 520x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 590x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  14:51

Přímý přenos Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

ANO bylo pro zvýšení věku pro odchod do důchodu, nelíbil se způsob, ukázal zápis

24. dubna 2024  14:43,  aktualizováno  14:48

Aktualizujeme Hrad zveřejnil záznam z jednání o důchodové reformě. Na té se zástupci vlády, ANO a Hradu shodli,...

Hlavní hygienička Svrčinová ve funkci končí. Vláda ji na její žádost odvolala

24. dubna 2024  14:37

Vláda dnes odvolala z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou. Kabinet tak učinila na její...

Von der Leyenová chválila i Čechy. Za 20 let jste posílili vy i EU, uvedla

24. dubna 2024  14:31

Za začátek nové éry označila šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová vstup deseti východních...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik