Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pětiletý transgender, aneb když se dětem neumí říct: ne

Cˇetla jsem, že pětiletý nevlastní syn britské ženy, která žije jako muž s matkou dítětě, nyní prochází proměnou z chlapce na dívku. Pár si ztěžuje, že nejsou zodpovědni za sexuální zmatek pětiletého dítěte. Přechod na jiné pohlaví

je pro dítě to nejlepší. Odmítají tvrzení, že nevlastní matka=otec povzbudil nevlastního syna, aby se stal dívkou. Nezneužívají syna k tomu, aby se oni jako pár zviditelnili.

Syn se cítí jako dívka a rád se obléka jako princezna, řekli.

 

Jak můžeme této rodině věřit, že ví, co je pro dítě nejlepší, když jejich genderová ideologi je založena na vlastní zaujatosti.  Pumpují do dítěte škodlivé hormony, když dítě se sotva samo naučilo zavazovat tkaničku.

 

ˇČtenářka P.P.F. napsala:

"Vyrůstala jsem, a asi tak do deseti let jsem byla "tomboy". Nosila jsem kšiltovky, helmy a přála jsem si, abych se narodila jako kluk. Kluci dělali všechny ty zajímavé a nebezpečné věci, které mě bavily. Rodiče mě naštěstí nechali být "tomboy", nedávali mi hormony, aby mi změnili pohlaví, ani jsem pro ně nebyla "gender confused". Nyni jsem dospělá, jsem heterosexuální a nikdy mě nepřitahovalo stejné pohlaví. Prostě nikdy jsem nebyla a nejsem taková typická "holčičí holka". Jsem moc ráda, že jsem vyrůstala v minulém století a ne dnes. Co bych tedˇ byla? Byla bych zmatený dospělý..."

Jiná čtenářka napsala:

"Moje pětiletá dcera se chtěla stát kočkou. Doma jsme měli pro kočky škrábací panel a ona na něj  vylezla a snažila se jíst kočicí jidlo. Nyní je jí devět let a už nechce být kočkou. Děti mění svoji mysl." J.T.

Jiní čtenáři píši, jak jejich děti chtěly být drakem, ale vyrostly z toho.

´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

Vzpomněla jsem si, nedávno u nás byla vnučka. Je jí už devět let, ale mnˇoukala na nás a byla kočička Lily.  Napadlo ji, že bych Lily mohla zazpívat, ale protože můj pěvecký repertoár je velice omezený, taktéž moje hlasové možnosti nejsou k poslouchání... vnučka se rozhodla, že jí přečtu pohádku. Abych nezkazila ani tu pohádku, tak si vzala papír, tužku a napsala mi pohádku, kterou jí přečtu. Ležela a poslouchala, co si "sesmolila". Cetla jsem pohádku pro kočičku Lily.

Měla bych zkontrolovat, jestli ještě máme kočicku Lily, ale asi už ne. V ponděli půjdeme s manželem hlídat, tak to zase bude vnučka "paní učitelka". Budeme muset psát s manželem testy z angličtiny a matematiky. Jo, děti, není s nima legrace? Neměli bychom je, my dospělí, vychovávat a ne jim povolit každou blbinu?

==============================

 

 

 

Autor: Ivana Lance | čtvrtek 17.1.2019 18:22 | karma článku: 39,30 | přečteno: 3659x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 590x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik