Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Milé dámy,

doufám, že jste si užily: "Den bez kalhotek". Já ano. Ten malý trojuhelníček látky vepředu, o něco větší kousek látky na zadku a spojeno tenkými provázky látky na bocích, což se zve: kalhotky, mi vždycky vadily.

Proto jsem 22. 6. uvítala Den bez kalhotek a svůj zadek nacpala do džín. Bylo to přesně tak, jak psycholog předpověděl: měla jsem osvobozující pocit volnosti a hlavně pohodlí. Varování urologa, že bych mohla dostat infekci močových cest, jsem ignorovala.

Jak jsem se podívala na Wikipedii, našla jsem spoustu zajímavých Dní, které by stály za oslavu.

Např:. 13. září je Mezinárodní den čokolády, ten den si ujít nedám, slavit budu... no, já vlastně slavím každý den.

Velice populární je 4. duben: Od roku 2002 slavíme Světový den krys, není uvedeno, jestli čtyřnohých nebo dvounohých. Od roku 2013 je 4. dubna Mezinárodní den mrkve a nejdůležitějsi: 4. dubna mám svátek, je Ivany.

Od roku 2015 21. května je Mezinárodní den dlaždiček.

Od roku 2005 5. května je Mezinárodní den hygieny rukou a

od roku 1975 2. června Mezinárodní den prostitutek.

 

Zdůraznit bych chtěla, že od roku 1996 16. listopadu je Mezinárodní den tolerance, to jenom kdyby mě někdo chtěl kamenovat, protože já bych ráda doplnila několik Dní k oslavám.

 Za prvé: "Den na veřejnosti kojících žen". Neříkám matek, protože podpořit tuto myšlenku by mohla přijít každá žena a v jakémkoliv věku. Kojící dítě nění podmínkou, vezměte si sebou oblíbenou panenku.

Pánové, pozor, žádné očumování, jinak po vás šlehneme: haštagmetoo.

Za druhé: "Den bez zubů".  Lidé se zubníma protézama by nechali zuby doma ve skleničce a vyrazili by naostro. Psycholog by tento den určitě doporučil: osvobozující pocit volnosti a pohodlí a věřím tomu, že urologovi by to bylo šumafuk.

Od roku 2000 29. září slavíme "Den srdce". Tak to je moc hezký, ale ptám se, není to diskriminující? A co ti, co srdce nemají? Proto:

Za třetí bych navrhovala: "Den bez srdce". V tento den by si nikdo nemusel brát servítky a krotit v sobě ty šelmy a šelmičky. Pohádali bychom se do krve, porvali bychom se do krve... Tak to ne, třetí den škrtám.

Zaujalo mě, že už od roku 1926 22. unora máme "Den zamyšlení" a od roku 1998 11. březen je "Evropský den mozku."

Za čtvrté bych navrhovala: "Den bez mozku", nikdo by nic nenavrhoval, neříkal, prostě tiché NIC v hlavě. Někteří lidé by si toho ani nevšimli, protože mozek stejně nepoužívají.

A na závěr bych chtěla opět zdůraznit ten "Den tolerance", kdybyste mě chtěli kamenovat a hlavně od roku 1973 21. listopadu máme  "Světový den pozdravů."

Tímto vás všechny zdravím!!!!!!!!

 

Autor: Ivana Lance | pondělí 24.6.2019 13:53 | karma článku: 23,17 | přečteno: 1289x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 590x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik