Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Měla jsem kdysi kamarádku, která působila jako šedá myška.

Měla krátké nožky a nějaká kila navíc. Bylo jí už přes dvacet let a nikdo ji neviděl randit s klukem. A za našich mladých let, každá holka, které bylo přes dvacet a neměla vážnou známost, byla podezřelá.

Každý z nás se jí snažil dohodit: zaručeně skvělého nápadníka. Odmítala zarputile a na rande nechodila.

    Měla jsem kamarádku, která byla taková tichá voda, která břehy mele. Dlouho mlčela, až po několika letech se mi přiznala, že vlastně má vztah s chlapem. Její milenec je ženatý a má dvě děti. Pokud byste očekávali, že její milenec byl starý, břichatý dědula, tak jste se šeredně zmýlili.

Toho chlapa, který byl pasován na jejího přítele, jsem znala. Byl podobný Jiřímu Bartoškovi a bylo mu kolem třiceti let. 

     Měla jsem kamarádku a její chování jsem nechápala, protože ona nikdy nežárlila na ženu svého milence. Nikdy se nechtěla usadit na jejím "trůnu". Nechala jí ten přetěžký ukol vychovávat potomky, běhat kolem plotny a prát na všechny prádlo. Přijímala to, co jí bylo nabízeno.

"Nemysli si, že to je pouze o sexu," řekla mi. "Někdy ke mně přijde a je unavený a chce si jenom popovídat."

Přijímalo to, co jí bylo nabízeno. Milovala ho?!?! Asi ano. Milovala ho tiše a nesobecky, což jsem nedokázala pochopit a obdivovala jsem ji. Přijímala tak málo, co jí bylo nabízeno. Nebo naopak, přijímala tolik, protože mu byla daleko blíž, než kdokoliv jiný. 

    Měla jsem kamarádku, která milovala a nesměla o tom mluvi. Musela nenápadně odmítat lidi, kteří ji chtěli seznamovat s potenciálními nápadníky. Až jednou se odmítnout nedalo. Rodiče ji chtěli vidět štˇastně vdanou a s dětma kolem sebe. Dohodili jí kluka, jehož rodiče se také trápili, že si ještě žádnou nenašel.

     Kamarádka neměla na vybranou a sešla se s mužským, který byl pouze o něco starší, než ona, ale láska na první pohled to nebyla. Přesto si toho čecho-cizince ubytovala ve svém bytě a snažila se, kvůli svým rodičům, kvůli jeho rodičům, které také znala. 

Vypadalo to slibně, vypadalo to, že to tentokrát klapne a ruka bude v rukávě. Když jsme se později s kamarádkou potkaly, podivila jsem se, že si nebalí kufry a nestěhuje se s ním do ciziny.

Mávla tenkrát rukou a řekla mi rozzlobeně:

"Nabalila jsem mu ty hadry ze second handu, co mi přivezl, a šel."

"Tak to ti ten vztah dlouho nevydržel, co ti provedl."

"Reknu ti to: ponížil mě. Spala jsem s ním a on mi při sexu řekl, abych se trochu krotila, abych tolik nekřičela."

Protáhla jsem obličej, protože jsem nikdy neslyšela, že by si mužský stěžoval, když je ženská nadšená...

"Asi potřeboval trochu pasivnější typ, ne?"

"Hm, velice pasivní," opakovala po mě a dodala: "protože když jsem si myslela, že bychom si "to" po chvíli mohli zopakova, tak mi řekl, že jsem sexuální loudil."

"Sprostˇák, tak to byl sprostˇak," přitakala jsem jí. "Dobře jsi udělala, že jsi ho vyhodila," souhlasila jsem s ní.

"A ty hadry ze second handu jsem mu pobalila, nic od něj nechci." 

 

    Měla jsem kamarádku, která měla snahu odejít od svého milence, který vypadal jako Jiří Bartoška. Udělala správnou věc, seznámila se, ale nevyšlo to. Od té doby se už takovým trapasům vyhýbala. S cizíma chlapama se neseznamovala, zůstala se vým "Bartoškou", byl to pro ni osudový chlap. Všichni jsme od té doby o pětadvacet let zestárli, ale oni, pokud neumřeli, tak tímto způsobem žijí dodnes.

 

 

 

Autor: Ivana Lance | středa 16.10.2019 17:06 | karma článku: 24,61 | přečteno: 1868x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 590x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

S vládou nemá smysl pokračovat v jednáních, a to ani za účasti prezidenta, řeklo ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  11:20

V atriu Poslanecké sněmovny proběhla tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluvili...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32,  aktualizováno  11:19

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Automotodrom chtěl 27 milionů za neodjetý ročník MotoGP, soud žalobu zamítl

25. dubna 2024  10:07,  aktualizováno  11:19

Brněnský Automotodrom si chtěl pomocí žaloby vymoci 27 milionů korun, které požadoval od města a...

Družku bil, přeřezal jí šlachy. Soud muži za dlouhodobé týrání potvrdil devět let

25. dubna 2024  8:49,  aktualizováno  11:18

Olomoucký vrchní soud zamítl odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik