Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Děvčata nedejte se, aneb nejásejte předčasně

"Přivezli nám nábytek," oznámil mi manžel do telefonu, byla jsem zrovna v práci a mrzelo mě, že nemůžu být této velké události přítomna. Budeme mít gauč a také ložnici, už nebudeme muset spát v pokoji pro hosty.

Není to důvod k radosti? Předpokládala jsem, že i na druhé straně telefonní linky zaslechnu nějaké nadšení.

"Ještě se neraduj, něco jim  přebývá a něco jim chybí," upozornil mě manžel, nejspíše měl bolehlav.

"Co přebývá?" začala jsem s tím příjemnějším.

"Přivezli nějaké křeslo. To jsme neobjednali, a tak ho naložili a vezou zpátky."

"A co nám nedodali?"

"Tak za prvé," začal manžel a já jsem se zděsila, že toho bude víc. "Ten vysoký prádelník jim upadl hned, jak ho vykládali z auta. Slyšel jsem ránu, a tak jsem běžel ven. Byl poškozený, ale oni ho chtěli nést dovniř, do domu, že nahlásíme poškození a někdo ho přijede opravit. S tím jsem nesouhlasil, prádelník opět naložili do auta a přivezou nám nový."

Nemáme prádelník, ale přivezou nový..., tak jo, i to se stává.

"A co ještě nedodali?" zeptala jsem se a ta jobovka přišla.

"Máme jenom jeden noční stolek," oznámil mi manžel. "Druhý nepřivezli."

"Neměl jsi dávat pryč to neobjednané křeslo, tedˇ nemáme co vyměnit za noční stolek," zalitovala jsem. Stala se ze mmě handlířka, ale příležitost byla pryč.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jakmile jsem přišla z práce domů, volala jsem prodejnu Ashley.

"Máte nám přivézt prádelník, tak bych byla ráda kdybyste k tomu přihodili i druhý noční stolek. Máme jenom jeden."  myslela jsem si, že jim ušetřím cestu.

"To víte že jo, to není problém," zahlaholil ochotný prodavač, protože "naše" prodavačka tam nebyla.

"Takže doplatíte..." řekl mi prodavač do telefonu.

"Počkejte, jaké doplatíme. Objednali jsme dva noční stolky," zuby a nehty jsem bránila náš objednaný noční stolek. Vzpomněla jsem si, jak jsme vtipkovali s naší prodavačkou, že musíme mít dva, také jeden pro manžela...

"Ale v papírech máte, že vám přivezeme pouze jeden noční stolek. objednali jste si a zaplatili jste pouze jeden noční stolek..." přel se se mnou prodavač.

"Kde jsou papíry," zasípala jsem na manžela a začínala vidět rudě.

Manžel mi přinesl objednávku a ono tam opravdu bylo: jeden noční stolek a pojištění nábytku. Abych nepoznala, že platíme pojištění, tak vyhodili, manažerka nebo "naše" prodavačka, z objednávky jeden noční stolek a místo toho tam vtěsnali: pojištění nábytku. Když jsme podepisovali to, co jsme nakoupili, tak už jsme byli otráveni a unaveni ze čtyřhodinového nakupování a nekontrolovali  jsme objednávku. Zkontrolovala jsem pouze cenu, a ta seděla. 

Co tedˇ?

"No, já bych to tak nechal. Zaplatíme druhý noční stolek a nebo ho neobjednáme, a já si tam dám ten starý stoleček" řekl manžel poraženecky, nemá rád třenice a tahanice. On se řídí heslem: chytrý ustoupí, hloupý se utopí. "Ale ty to nevzdáš," povzdechl si, tušil, co ho nyní čeká.

-------------------------------------------------------------------------------

V pondělí jsme vyrazili do prodejny Ashley, měla tam být "naše" prodavačka.

Nemohla si vzpomenout, že jsme objednávali dva noční stolky, už to bylo čtrnáct dní a ona má spoustu zákazníků.

"Tak si určitě vzpomenete, že jsem neobjednávla pojištění nábytku. Měli jsme kvůli pojištění takové malé vystoupení."

Šla opět za manažerkou a tam si něco šeptaly.

"Tak ten stolek doobjednáme a vy ho doplatíte," navrhla nám s usměvem i ona.

"A nebo ho nedoplatíme a vy nám vyhodíte to pojištění, které jsme nechtěli a dáte nám místo toho noční stolek." navrhla jsem pro změnu já. Můj nápad byl geniální, ale jí tak nepřipadal.

Utíkala opět za manažerkou. Radily se, co se mnou tvrdohlavkou.

"Oni musí mít nějaké speciální odměny, pokud se zákazník nechá naverbovat a pojistí si nábytek," už i manžel začínal mít podezření, že s pojištěním je něco nekalého. Prostě, jde jim o peníze.

A tak jsme se dohadovali asi hodinku. Chodili jsme s manželem po prodejně a "naše" prodavačka nás vždycky po dlouhých poradách s manažerkou, odchytila a snažila se nás triknout, jak to šlo. Ale i triky jednou dojdou.

"Necháme tam pojištění, a oni vám přivezou zadarmo noční stolek. Bude to od nás dárek, za nedorozumění, ke kterému došlo." oznámila nám konečně "naše" prodavačka. No, nebyla to rozumná řeč?

Prý nedorozumění, nedejte se vysmát....

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ivana Lance | středa 30.6.2021 12:50 | karma článku: 26,46 | přečteno: 767x
  • Další články autora

Ivana Lance

Tanec

Noční obloha se třpytila miliony hvězd, jako by se připravovaly na tanec. Měsíční svit zaléval louku stříbrným světlem a vítr šumící v korunách stromů zněl jako tichý doprovod noční melodie.

8.5.2024 v 23:42 | Karma: 9,10 | Přečteno: 182x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,35 | Přečteno: 597x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,61 | Přečteno: 747x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 608x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 410x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 395
  • Celková karma 18,02
  • Průměrná čtenost 955x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik