Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Nadlidi

"Tolerance dosáhne takové urovně, že inteligentní lidé budou mít zákaz myšlení, aby náhodou nepohoršovali imbecily." Dostojevskij

Paní Vomáčková na mě tˇukala hned brzy ráno, byla jsem ještě v pyžamu.

"Pojdˇte si něco poslechnout," zvala mě k sobě. "Nevím, jestli mám brečet nebo se smát," sdělovala mi po cestě, když jsme si na sebe v rychlosti hodila domácí oblek a zamířila k ní do baráčku.

"Co vás tak rozhodilo?" ptala jsem se zvědavě, když jsme za sebou zavřely dveře. "Pojdˇte si poslechnout, máme nadlidi," sdělovala mi smutně. "Nadlidi mají soukromou ochranku a nám vnucují defund policii. Kongresmanka za demokratickou stranu Cori Bush, nám sdělila, že v ulicích bude méně policistů pro naši ochranu, ale ona za svoji vlastní ochranku utratila sedmdesát tisíc a tedˇ si poslechněte, jak nám to zdůvodnˇuje." Paní Vomáčková natáhla ruku s ovladačem směrem k televizi a spustila obraz a zvuk:

"Já si zajistím ochranku, protože vím, že mi jde o život. A mám příliš mnoho, příliš mnoho práce. Příliš mnoho lidí potřebuje moji pomoc, víte. Takže jestli nakonec utratím o deset tisíc víc , já tady musím být a dělat svoji práci, tak se na to vykašlete (mysli kritiku?)  a defundujte policii.
Mám soukromou ochranku, protože moje tělo stojí za to, abych byla právě teď na téhle planetě. Mám soukromou ochranku, protože po mě jde: white supremacists -  bílá nadřazenost,  bilý rasismus, který se nahání do téhle země  a ty nezajímá, že tahle černoška nasadila svůj život..."

Zvedl se mi žaludek. Běžela jsem na WC se vyzvracet.

"Já jsem asi nemocná, paní Vomáčková," sdělila jsem ji a s houpajícím žaludkem jsem vyrazila ke svému domovu.

"Hlavně abyste neměla ten covid Delta a snad jste mě nenakazila," obávala se moje sousedka, než jsem za sebou zavřela dveře. Věřím tomu, že vzala dezinfekci a umyla všechno, čeho jsem se u ní dotýkala.

Doma jsem opět blela jako Alík, nevím, jestli mám střevní chřipku a nebo je mi zle z těch namyšlených nadlidí...

------------------------------------------

Defund policii - zbavit policii všech prostředků, vzít jim peníze, vzít jim prostředky, které ke své činnosti potřebují: zbraně, auta...

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ivana Lance | sobota 7.8.2021 1:19 | karma článku: 36,82 | přečteno: 1629x
  • Další články autora

Ivana Lance

Tanec

Noční obloha se třpytila miliony hvězd, jako by se připravovaly na tanec. Měsíční svit zaléval louku stříbrným světlem a vítr šumící v korunách stromů zněl jako tichý doprovod noční melodie.

8.5.2024 v 23:42 | Karma: 9,10 | Přečteno: 182x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,35 | Přečteno: 597x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,61 | Přečteno: 747x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 608x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 410x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

U izraelské ambasády ve Stockholmu se ozývala střelba, policie uzavřela okolí

17. května 2024  9:18

Policejní hlídka ve Stockholmu v noci na pátek kolem 02:00 slyšela nedaleko izraelské ambasády...

KOMENTÁŘ: Politika, kde se nemluví, ale střílí. Jak zamezit, aby přešla i k nám

17. května 2024  9:16

Středeční atentát na slovenského premiéra Roberta Fica je bolestným symptomem nemocné doby. A...

Odvolat se nemá smysl, algoritmus přijímaček zafungoval, říká šéf Cermatu

17. května 2024  9:12

Podcast První kolo přijímacího řízení na střední školy se uzavřelo ve středu 15. května. Uspěli v něm skoro...

Hasiči vraceli na kola převrácený návěs. Předtím museli vyložit náklad coca-coly

17. května 2024  9:01

Ve čtvrtek večer zasahovali hasiči v Praze u nehody kamionu, kterému se převrátil návěs. Ten byl...

Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA
Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA

Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...

  • Počet článků 395
  • Celková karma 18,02
  • Průměrná čtenost 955x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik