Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Čekala jsem na prince, a zatím přijel Král.

Každá holka sní o krásném princi na bílém koni, který přijede a vyseká ji z malérů. Ale to nebyl můj sen, žila jsem si s rodiči krásný a pohodlný život v malém městečku. To jenom moji rodiče snili o moji budoucnosti. Prý musím 

do světa, do světa, kam oni díky komunistickému režimu nikdy nesměli vyjet. Ano, moji rodiče byli takoví snílkové a když se dozvěděli, že někdo z našich příbuzných pomocí agentury: Mail-order Bride (Nevěsta na zásilku), našel pro jejich dceru ženicha a ona tedˇ žije v Americe, kde i studuje, bylo rozhodnuto. Rodiče vybrali moji fotku, takovou, kde jsem byla nejkrásnějěí, bylo to lehké: bylo mi osmnáct let, všude jsem byla krásná a zaslali ji do agentury. 

Dopisy na sebe nenechaly dlouho čekat. Spousta nabídek, a proto mě překvapilo, že moji rodiče pro mne vybrali ošklivého o dvacet let staršího chlápka. Sice pocházel z velice dobré rodiny, byl zaopatřený a vzdělaný, vystudoval MBA na univerzitě... Jak jsem se mohla přesvědčit, když k nám přiletěl, měl i smysl pro humor a zahrnoval mě i rodiče vyprávěním o báječném životě, který s ním v Americe budu mít. Byl to ale nápad, rodiče, kteří nikdy nestáli nohama na zemi, kteří svůj život trávili v divadelním orchestru a celý život poslouchali vážnou hudbu a opery, aby mi vybírali ženicha.

Znala jsem ho tři měsíce, když jsem se za ním do Ameriky rozjela a do měsíce jsme se vzali. Přesvědčil mě, že pokud chci v Americe zůstat, tak jedině pokud budu provdaná. Po svatbě se naše "líbánky" vytratily neznámo kam. Z bodrého a s humorem oplývajícího chlapíka nezůstal ani stín. Dozvěděla jsem se, že přede mnou už tady byla jedna paní Králová, která ho využila k "zelené kartě" a po čtyřech letech se rozvedli. Musel jí vyplatit peníze, a proto než by přistoupil na rozvod se mnou, tak to mě raději zabije. Tvrdá slova pro novomanželku. Bylo to před rokem 2000, internety nebyly v každé domácnosti a také jsem si nevolávala denně s maminkou, to by stálo peníze. A co bych jí říkala? Naříkala? Ne, moji rodičebyli neustále přesvědčeni, že si žiju svůj americký sen. Sen se však měnil stále více a více v noční můru.

Můj manžel Král nebyl až tak dobře finančně zaopatřený, naopak. Pracoval v knihkupectví a vůbec nebyl zaměřen na svoji karieru. Měla jsem jiný plán, našla jsem si restauraci, a když žijete v cizině, kde neustále slyšíte cizí řeč a manžel je na vás sprostý a hrubý, toužíte po pohlazení. Potřebujete pohlazení v rodném jazyce, potřebujete slyšet někoho, kdo vám bude připomínat dětství a domov. Ten, kdo viděl stejné pohádky, poslouchal stejné písničky... Našla jsem si restauraci, ve které pracovali lidé ze země, kde byl můj domov. Pracovala jsem jako servírka a toto prostředí mi vynahrazovalo studený, prázdný a sprostý dům, kam mě Král přivedl. Král byl sprostší a sprostší, hlavně když zjistil, že jsem se po roce zapsala na univerzitu. Rodiče snili o tom, abych vystudovala v angličtině a měla jsem před sebou karieru,kterou si oni nemohli dopřát. Ano, oni snili, v teple a v bezpečí svého domova, jak bych jim mohla říct, že sen je někdy velice odlišný od skutečnosti.

Peníze, které jsem si vydělávala jsem si ukládala na dobu, až začnu studovat, ale manžel Král, mi je z učtu vybíral. Hádali jsme se, prali se, on mě hrubě znásilnˇoval. Pokud chtěl sex musel mě znásilnit, dobrovolně bych se ho ani nedotkla. Nenáviděla jsem ho, bála jsem se ho...

"Naházej si do kufříku pár věcí a uteč," radil mi můj kamarád, přítel, milenec Sergej.

Znala jsem imigrační pravidla, pokud odejdete do tří let, než vám dají "zelenou kartu", deportují vás. A já už jsem měla v Americe kamarády, práci a za sebou jsem měla první ročník na univerzitě. Slibný život podle toho, co jsem požívala v domě, kde jsem s Králem bydlela.

"On si tam tedˇ nastěhoval svého mladého kamaráda Daniela L. To musel udělat naschvál, protože ví, jak toho kluka nesnáším. On nemá všech pět pohromadě, sedí a jenom na mě kouká, jako kdyby nikdy neviděl holku. Vždycky se někde objeví a vyleká mě. Král mi řekl, že to udělal z finančních důvodů, protože daniel nám platí rent, ale myslím si, že to je za učelem mě vystrašit. Už jenom půl roku a budeme spolu tři roky. Dočkám se zelené karty a vypadnu z toho hororového baráku." těšila jsem se.

"Odjedˇ domů k rodičům," navrhl mi Sergej. "Půl roku ti snadněji uteče."

Král sice dělal scény, že chci odjet, ale vzhledem k tomu, že byl opět přihlášen na stránkách Mail-order Bride, myslela jsem si, že tak nějak s naším rozvodem počítá. I on musí vidě, jak velká chyba bylo naše manželství.

u rodičů jsem si nestačila ani vydechnout, ani si pořádně odpočinout a už jsem měla za sebou Krále. Přiletěl za mnou a snažil se mě přesvědčit o tom, jak se mu stýskalo. Sebou si přivezl kameru a všude nás filmoval a přetvářel se a předváděl jaké krásné máme manželství. A moji rodiče mu opět uvěřili...

Čas utekl velice rychle a Král mi moje dny, kdy jsem si měla odpočinout, pěkně znepříjemnil a zkazil svoji přítomností. Stále jsem ho nenáviděla, stále jsem z něj měla strach. Byl nevypočitatelný, hrubý, surový...

A letěli jsme zpátky do Ameriky, letěli jsme domů, měla jsem se těšit, ale do toho hororového doupěte se nešlo těšit... Nevěděla jsem, co na mě Král chystá....

-----------------------------------------------------------

Ztratila jsem se. Po cestě z moji rodné země do Ameriky jsem se vypařila. Tak jako pára nad hrncem. Byla jsem a najednou... už nejsem, zmizela jsem.

"Nenastoupila do letadla. Nechtěla se vrátit do Ameriky," sdělil policii Král, když moji přátelé se Sergejem se mě nemohli dočkat. 

"Je zodpovědná, když řekla, že ten ten den nastoupí zpátky do práce, tak se na ni dalo spolehnout, také jí začíná druhý ročník, školu by nikdy nezmeškala..." říkali moji přátelé. Měli pravdu, už mě za dva a půl roku dobře znali.

Nikdo mě nemohl najít, rodiče byli zoufalí...

Až ten mladý kluk Daniel L., sice měl pomalé myšlení, ale se srdem na tom nebyl až tak špatně, v noci ho hryzalo svědomí, a proto měl pro policii překvapení:

Král mě vylákal ještě v noci, kdy jsme se vrátili z mé rodné země, do garáže. Tam mě ze zadu uchopil svým předloktím kolem krku a přitiskl si mě zády na svoje prsa. Daniel L. nelenil a kolem krku mi hodil smyčku z provazu. Král na mě ulehl a tak mě uškrtili. Potom mě vysvlékli z oblečení a ostříhali moje krásné, husté a blonˇdaté vlasy a uložili do mělké díry, kterou Daniel L. vykopal, než jsme se s Králem vrátili od mých rodičů.

Rodičům jsem jejich sen nevyplnila. Ale politici se začínali zajímat o to, jak Mail-order Bride využívá mladé ženy k Human trafficking a tyto nevěsty jsou na svém manželovi naprosto závislé a po tak krátké době, neví ani do jaké pasti vlezou. A pokud mají strach o zdraví nebo život ještě se musí bát, že je imigrační uředníci vyhostí a toho predátoři využívají. Dokonce si můžou požádat o několik nevěst najednou, tomu by se mělo zamezit. Jeden ženich a jedna nevěsta, no není to tak správné?

Dokonce jsem v tomto návrhu na změnu zákona byla i jmenována. Můj příběh s ještě jinými příběhy, které špatně skončily...

Lidé se o mě bavili, ti co mě znali přemýšleli, jak mně mohli pomoci, ale jak situaci podcenili... tolik pozornosti, když už bylo pozdě.

Už mi nemohli pomoci, protože i já jsem svoji nebezpečnou situaci podcenila, pokud vám jde o život: utíkejte...

https://products.kitsapsun.com/archive/2002/04-01/0050_anastasia_king__the_hopeful_life_.html

https://www.govinfo.gov/content/pkg/CHRG-108shrg96804/pdf/CHRG-108shrg96804.pdf

 

 

 

 

 

Autor: Ivana Lance | pondělí 1.11.2021 15:51 | karma článku: 20,16 | přečteno: 713x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 590x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik