Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

"Mám pro tebe job, mami,"

sdělil mi syn nedávno, když k nám zaběhl na oběd. Zděšeně mi málem vyklouzla vidlička z ruky, protože ty jeho "joby" tak trochu znám. Poslední "job", který mi chtěl svěřit jsem měla být "dýdžej". Prý je to hrozně jednoduchá práce,

ujištˇoval mne tenkrát můj sedmnáctiletý syn a on mi to ještě ulehčí tím, že mi sepíše názvy anglických písniček, které budu postupně pouštět. Nebudu dělat nic obtíženého, než ze tří krabic, které byly narvány disky, vytahovat ty správné a na nich najdu určitou písničku.

Při pohledu na ty obrovské krabice a na tři přístroje, do kterých budu vždycky dopředu vkládat určitý disk, aby zábava na parketu plynule pokračovala a tisíc mladých návštěvníků se mohlo budˇ ploužit a nebo skádat do rytmu hudby, jsem se začala hroutit.

"To zvládneš," souhlasil i manžel s nápadem, který syn navrhl. Určitě s ním nesouhlasil kvůli tomu, že by mi věřil, spíše tím, že diskotéka nešla zrušit. Plakáty už byly rozvěšeny a mladí natěšeni, a tak se moji mužští rozhodli obětovat mne.  Máma na podium, v té době ještě nebyly dýdžokejky známy a tato činnost byla víceméně mužské povolání. Alesponˇ v Čechách. 

"Já vám ukážu, že to nezvládnu," bylo mi těžko u srdce, že syna musím zklamat.

"Ale mami, vždytˇ se mnou písničky posloucháš, víš jaká písnička je kde," přesvědčoval mne syn, když jsme stála před aparaturou, několik hodin před začátkem diskotéky a on nemohl pochopit, jak můžu být takový budižkničemu.

"Poslouchat s tebou písničky a dívat se, jak je vytahuješ z krabic je něco jinýho a sama hledat určitý disky je taky uplně o něčem jiným." povzdechla jsem si a cítila jsem se jako před popravou.

"Tak jo, vytahám jenom disky, které budeš tuto noc pouštět, tím se omezí množství...", další kompromis.

Množství disků se eliminovalo, stejně jich bylo tolik, až mi oči přecházely a hlavně jedna písnička z tohoto disku, druhá z jiného, třetí, čtvrtá - vracíme se k prvnímu disku pouze jiná písnička, atd. atd.

"Vy jste se zbláznili," vzdychala jsem neustále, ale oni mi nevěnovali pozornost, tak užasný nápad to byl, že se na jednu noc stanu slavnou dýdžokejkou.

"Tedˇ si to sjedeme," zavelel náš bos, můj manžel a syn musel poodstoupit a předstírat, že tam se mnou není. Protože až bude premiéra, on tam být nemůže a nesmí. Měl zlomenou ruku a nebyl ve škole a mohlo by z toho být zle, že do školy nemůže a diskotéku dělat může...

Nestíhala jsem ani disky přemístˇovat z jednoho přístroje do druhého. Mezi tančící mládeží by vznikaly prostoje a nepokoje.

"Rychleji," pobízel mě manžel. "Mládež musí být zabavená, jinak se nám tady budou rvát, vždytˇ je znáš, blbečky."

Měl pravdu, i když jsme měli několik vyhazovačů - kulturistů, nikdo o rvačky nestál.

"Rychleji?" vybuchla jsem. "Rychleji to nesvedu."

"Jsi opravdu pomalá, mami," přisadil si i syn.

"To nepude, máma to nesvede," rozhodl manžel, a já jsem si oddechla. Konečně jim to došlo.

---------------------------

Proto mne slova mého syna, které mi nedávno sdělil při obědě:

"Mám pro tebe job, mami," pěkně vylekala.

To zase bude nějaká taškařice, kterou nezvládnu, pomyslela jsem si v duchu a těsněji sevřela vidličku, aby mi opravdu z ruky nevyklouzla.

"Už říkám: ne, jsem zaměstnaná..."

"Pracuješ jenom tři dny a ty další místo, abys sis vymejšlela svoje blogy, budeš psát pro mne..."

"Pro tebe?" podivila jsem se.

"Třeba recenze na videohry a tak," poodhalil svůj záměr.

"Já a hry? Zešílel jsi? První hru, kterou jsem kdy hrála byla ruská digitální hra: Jen počkej zajíci, pamatuješ si na ni? Poslední hru, kterou jsem kdy hrála, hádej co to bylo?"

"Jen počkej zajíci," zkusil si typnout. Uhodl, zná mne, tak co to po mne chce zase za blbost?

"Ale to bys zvládla, mami," ujišˇoval mne...

"Ne a ne, synu můj, svůj program si připravuj sám."

A tak jsme se rozešli...

 

 

 

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Ivana Lance | úterý 20.12.2022 1:38 | karma článku: 0 | přečteno: 681x
  • Další články autora

Ivana Lance

Tanec

Noční obloha se třpytila miliony hvězd, jako by se připravovaly na tanec. Měsíční svit zaléval louku stříbrným světlem a vítr šumící v korunách stromů zněl jako tichý doprovod noční melodie.

8.5.2024 v 23:42 | Karma: 9,46 | Přečteno: 186x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,35 | Přečteno: 599x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,61 | Přečteno: 747x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,69 | Přečteno: 610x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 411x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Před hranicemi s Německem na D5 a D8 se tvoří kolony, důvodem jsou kontroly

21. května 2024

Na dálnicích D5 a D8 stojí před hraničními přechody do Německa dlouhé kolony především kamionů....

U Neapole bylo nejsilnější zemětřesení za posledních 40 let. Mělo 4,4 stupně

21. května 2024  6:16,  aktualizováno  6:29

Okolím jihoitalského města Neapol v pondělí večer otřáslo zemětřesení, podle agentury AFP...

Předčasné volby budou v Íránu na konci června. Lidé uctí památku zesnulého prezidenta

21. května 2024  6:22

Předčasné prezidentské volby v Íránu se uskuteční v pátek 28. června. Registrace zájemců o...

Poslanci mají znovu jednat o odpuštění penále z odvodů na zdravotní pojištění

21. května 2024  5:45

Na poslední řádné schůzi před evropskými volbami se scházejí poslanci. Nejtřaskavějším bodem z...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 395
  • Celková karma 18,14
  • Průměrná čtenost 942x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik