Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

"Jsem polyamorní,"

sdělil mi chlap, který se mnou seděl v restauraci u stolu. Bylo to naše druhé rande a on mi už na prvním setkání fascinoval, proto jsem se s ním sešla i podruhé. Měl modré oči,

kterými mne dokázal přitáhnout a vtáhnout do svého nitra. Když k tomu přidáte podmanˇující a charistmatický hlas, byla jsem jako když mne očaruje. První rande mne okouzlilo, a tak jsem si na druhé rande pořídila zelené pouzdrové šaty, přestože jsem spíše džínový typ, ale co bych neudělala proto, abych ho co nejvíce zaujala. Když jsem se na druhé rande připravovala, tak jsem se málem vznášela. Tmavé vlasy jsem si rozpustila, už jsem je neměla tak dlouhé, jako dříve, sahaly mi jen k ramenům, ale myslím si, že i tato délka ladila s mým oblečení.

Naše druhé rande, se opět odehrávalo v restauraci. On byl sportovní typ chlapa, s opálenou pletí a blondˇatými vlasy, které mu chvílemi zesvětlovalo slunce v podzimním dnu, které se v restauraci opíralo do skleněných oken.

Všechno šlo tak, jak jsem předpokládala, byl milý a pozorný, než řekl tu osudovou větu:

"Jsem polyamorní."

Slovo jsem neznala, nesetkala jsem se s ním a nevěděla jsem, co znamená. A protože jsme se před tím dobře bavili a žertovali a smáli se, napadlo mne opět zažertovat:

"A já jsem zase kleptomanka a také ti o tom neříkám."

Moje přiznání ke kleptomanii naštěstí nevzal vážně.

"Jsem opravdu polyamorní," vedl si svoji tvrdohlavě a vypadalo to, že se tohoto slova jen tak nezbavíme a já budu muset s pravdou ven, že nevím o čem mluví. Přesto jsem zkusila další vtip:

"Doufám, že to není pohlavní nemoc a že se to nechá léčit."

Zasmál se, všechno na něm bylo perfektní i ten usměv měl okouzlující.

"Nikdy jsi o tom neslyšela?" uhodl, odhalil mne.

Zavrtěla jsem hlavou. Bylo mi jasné, že právě ztrácím svou lásku, protože nejsem natolik vzdělaná, abych s ním mohla vést hovor na urovni.

Chvíli přemýšlel, než na mne vybalil polopatě: "To znamená, že můžu milovat a mít intimní vztahy s více lidmi současně." 

Na židli jsem se zavrtěla, posadila jsem se vzpřímeně, jako by ztuhle. A sluníčko neustále laškovalo v jeho vlasech a já jsem nevěděla, co mu mám na to přiznání říct. Rozpaky se mi potily dlaně.

"Je to tak," podíval se na mne a čekal nějakou reakci, ale já nic. Pokud jsem opravdu v šoku, tak nemám vůbec žádné reakce, jsem nečitelná a on si moje mlčení vysvětlil jako souhlas, že v našem vztahu, i za těchto podmínek, budeme pokračovat.

"Chtěl jsem ti říct, že už mám jinou partnerku, ale ty se mi líbíš a pokud s tím budeš souhlasit, tak spolu můžeme mít sex," vysvětloval dál. Myslel si asi, že jsem uplně natvrdlá a nepochopila jsem tu větu, že mu nedělá problémy lézt do postele od jedné osoby ke druhé.

Konečně jsem se zmohla na odpovědˇ:

"Dříve se takovým chlapům říkalo: děvkař a dneska se tomu říká: polyamorní?" nebyla to reakce, jakou on očekával. Významně pozvedl obočí, když mi odpověděl:

"Mezi podváděním a polyamornií je rozdíl v tom, že partnerka o tom ví a že s tím souhlasí. Nepodvádím ji," nesouhlasil s mým osočením.

"Souhlasí s tím, abys lezl jiným ženským do postelí, aby tě neztratila?" a stiskla jsem rty, abych spolkla tvrdá slova, abych toho neřekla víc. Protože to je jeho život a také jeho partnerky...

Pohlédla jsem na hodinky a sdělila mu: "Obávám se, že už s tebou nemůžu zůstat, spěchám domů, musím nakrmit svoje i sousedovic kočky, jsou určitě hladové."

A zvedla jsem se rychle, tak rychle, že jsem překotila i sklenici s vodou, která stála na stole. Naštěstí sklenice nebyla plná. Na stole zbyla malá loužička.

Ušklíbl se: "Škoda, mohli jsme spolu mít asponˇ sex, třeba by se ti to líbilo...," zarazilo mě, jak se jeho hlas změnil. Už mi nepřipadal charismatický a neodolatelný, ale manipulativní a oplzlý. Až se mi z něj udělalo špatně.

"Kočky čekají," vyhrkla jsem spěšně, bála jsem se, že se pozvracím, takový hnus mě zachvátil. Ještě narychlo jsem vytáhla z peněženky peníze a položila je zrovna do té rozlité loužičky na stole. Ale byla jsem ráda, že jsem se trefila a vystřelila jsem z restaurace. Musela jsem ven, na vzduch.

 

Autor: Ivana Lance | středa 28.12.2022 15:44 | karma článku: 28,73 | přečteno: 1041x
  • Další články autora

Ivana Lance

Tanec

Noční obloha se třpytila miliony hvězd, jako by se připravovaly na tanec. Měsíční svit zaléval louku stříbrným světlem a vítr šumící v korunách stromů zněl jako tichý doprovod noční melodie.

8.5.2024 v 23:42 | Karma: 9,46 | Přečteno: 186x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,35 | Přečteno: 599x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,61 | Přečteno: 747x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,69 | Přečteno: 610x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 411x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

ANALÝZA: Válečný kabinet se sype kvůli zájmům Netanjahua

20. května 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v Izraeli Po protestu ministra obrany se přidal i člen válečného kabinetu Benjamin Ganc. Chtějí od Netanjahua...

Rušte dětská lůžka, vybízí pojišťovna špitály. Ve hře jsou denní stacionáře

20. května 2024

Premium Pediatrů je málo, dětských oddělení moc a ne všechna využita. Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP)...

Vrtulník íránského prezidenta havaroval v mlze, záchranáři po něm pátrají

19. května 2024,  aktualizováno  22:16

Aktualizujeme Na severozápadě Íránu pokračuje rozsáhlá záchranná operace poté, co zde zmizel vrtulník s íránským...

V Maďarsku havaroval na Dunaji motorový člun. Dva lidé zemřeli, pět se pohřešuje

19. května 2024  14:38,  aktualizováno  20:42

Dva lidé zemřeli při lodní nehodě na řece Dunaj severně od maďarské metropole Budapešti, uvedla v...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 395
  • Celková karma 18,14
  • Průměrná čtenost 955x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik