Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Rozvod na spadnutí

Kvůli němu jsem si koupila bílou průhlednou noční košilku. Místo ramínek byly pouze špagetky, přes prsa průhledná krajka bez výztuže i bez kostic odhalovala moje malá a pevná prsa. Pod prsama byla košilka nabíraná a průhledná.

K této noční soupravě ještě náležela bílá tanga, ale ty jsem si neoblékla, chtěla jsem vypadat více sexy.  Pod průhlednou volnou a krátkou sukní byl vidět můj nahý klín a dlouhé štíhlé nohy. A to všechno pro mého zákonitého manžela, který asi ztrácel zrak a přestával mne vidět.

Rozrazila jsem dveře z koupelny do ložnice, zůstala stát mezi dveřmi a hodila hlavou, až se moje lví hříva dlouhych, zlatých vlasů, poznámka: odbarvených, rozevlála kolem mne a zařvala jsem:

"Jsem připravena." Narodila jsem se ve znamení lva, jsem rozená lvice, a tak se podle toho také chovám.

Manžel seděl na své straně postele, před sebou měl laptop a něco si na něm vytˇukával. Vytřeštil na mne zděšeně oči, v těchto chvílích na mne hledí, jako kdyby mne viděl poprvé v životě, jako kdybych k němu nepatřila.  Jak mne viděl rozhicovanou a vášnivou stát mezi dveřma a ochotnou vyrazit k němu do postele, jenom si povzdechl, obrátil oči v sloup a zašeptal:

"Už zase?"

Moc dobře jsem ho slyšela, dveře mezi koupelnou a ložnici jsem neopustila a optala se:

"Jaký: zase? Nic jsme spolu neměli už přes měsíc." vyčítavě jsem se na něj podívala.

"To přeháníš, bylo to nedávno," hájil se a chtěl se opět zadívat do svého laptopu.

Můj potetovaný manžel, s culíkem dlouhých vlasů a naušnicí v uchu, vypadal jako tvrdˇák, ale zatím to byl měkkota. Pracoval na počítači i doma, byl kriminalista, ne, nespletla jsem se, nebyl kriminálník, ty chytal a nejenom prostřednictvím počítačů. V práci tvrdˇák, ale doma měkkota. Jak jsem si ho mohla vážit, když si ani nedokázal vzít to, co bylo jeho a to jsem byla já. Doma se bál svoji lvice.

"Už je to přes měsíc, zapsala jsem si to do kalendáře..."

"Prominˇ, ale tedˇ pracuju na případu a nejde mi z hlavy..."

"Sex ti hlavu vyčistí," zasmála jsem se a skočila k němu do postele, až laptop nadskočil a spadl na moji stranu postele.

"Kdyby jsi se asponˇ nechovala jako..." chvíli hledal slova a potom dodal: "... poběhlice," zašeptal galantně, věděla jsem, že chtěl říci uplně jiné slovo: kurva. Neměl o mě dobré mínění, protože jsem chtěla, aby plnil svoje manželské povinnosti. Laptop si k sobě přitáhl z moji strany postele. Měl o něj strach, abych mu něco neprovedla.

"Co se s tebou stalo, před deseti lety se ti to přece líbilo," usadila jsem se na své posteli a byla ochotná diskutovat o tisíckrát už vyřčeném, proč se musím o každý milostný akt prosit. Neuměl mi odpovědět.

"Líbilo," připustil. "Ale to jsem nevěděl, že mne budeš uhánět každý den."

"Už to je přes měsíc, to není každý den, jak dlouho chceš, abych na tebe čekala?" krotila jsem se a nutila se do klidu.

Pokrčil rameny. "Asi to nepotřebuju tolik jako ty, můžu bez sexu žít," odpověděl mi.

"Ale já ne," lvice ve mne opět zařvala. Přesně to, co on neměl rád. Moje živočišnost a divokost ho přiváděla k opaku toho, co jsem po něm vyžadovala. Uspěch na milostném poli se takto nikdy nedostavil.

"Jsem hyperaktivní a sexem se uvolním, ale žít v takovým stresu už přes měsíc a někdy i dýl, to se nedá vydržet. Dokážeš mne ignorovat i několik měsíců, ještě že mám svoji podporu, můj "Robertek" erekci neztrácí, tak půjdeme pane "Robertku," zalovila jsem ve svém nočním stolku a vytáhla jsem sexuální pomůcku na baterky.  Na manžela jsem se ani nepodívala a hrdě v průsvitné noční košilce jsem kráčela směrem ke koupelně.

Ještě jsem za sebou slyšela manželův hlas:

"Pořádně si zavři dveře, atˇ tě neslyším."

Práskla jsem dveřmi, že málem vyletěly z pantů.

 

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ivana Lance | úterý 11.4.2023 15:10 | karma článku: 24,97 | přečteno: 1047x
  • Další články autora

Ivana Lance

Tanec

Noční obloha se třpytila miliony hvězd, jako by se připravovaly na tanec. Měsíční svit zaléval louku stříbrným světlem a vítr šumící v korunách stromů zněl jako tichý doprovod noční melodie.

8.5.2024 v 23:42 | Karma: 6,53 | Přečteno: 95x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 592x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 741x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 410x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Propalestinští aktivisté slaví. Dublinská škola přerušuje vazby na izraelské firmy

9. května 2024  11:39

Propalestinští studentští demonstranti se rozhodli zrušit svůj protestní tábor na univerzitě...

Za exekutora, který zpronevěřil desítky milionů, požaduje VZP náhradu škody po státu

9. května 2024  11:36

Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP) požaduje po ministerstvu spravedlnosti náhradu škody 10,9...

ANALÝZA: Prázdné gesto. USA dotují Izrael miliardami, pár bomb nic nezmění

9. května 2024  11:27

Premium Spojené státy ve středu zastavily dodávky bomb pro Izrael v reakci na operaci v Rafáhu. Dopady pro...

Není tam garance, že to bude svobodná volba, kritizuje ve Sněmovně Babiš

9. května 2024  5:15,  aktualizováno  11:25

Přímý přenos Na mimořádné schůzi se poslanci vrátili k návrhu pětikoalice na zavedení možnosti korespondenční...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 395
  • Celková karma 18,06
  • Průměrná čtenost 955x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik