Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Když k nám přiletělo UFO

Včera večer jsem se s manželem připravovali do postele. On usnul hned, já se ještě chvíli převalovala ze strany na stranu.

Když jsem tak ležela zády k oknu, najednu jsem na zdi u prádelníku uviděla světla reflektorů. Nejdříve jsem jim nevěnovala pozornost, bydlíme ve slepé ulici, a tak jsem předpokládala, že některý z našich sousedů už konečně zajede do garáže. Záře se ale neztratila, naopak, světla se začala zvětšovat a zjasnˇovat.

Nevydržela jsem to a vyskočila z postele, abych se podívala, co se děje.

Otočila jsem se a pohled na okno mě překvapil, obrovská záře pohltila celé okno.

Poodrhnula jsem žaluzie a zděšeně jsem zjistila, že nic nevidím. Do našeho okna svítila světla tak silná, že nebylo vidět ven.

I manžel se probudil a vylezl z postele. Oba jsme stáli u okna a dívali se do silného světla reflektorů.

“To je UFO,” napadlo mě.

Ne, že bych tady chtěla potkat mimozemské turisty, ale než jsme měli možnost se po nich poohlédnout, světlo z našeho okna uhnulo.

Konečně jsme se mohli podívat ven. Naštěstí tam nebyli zelení mužíčci, ale do našich oken nám intenzivně svítilo velké hasičské auto, které naštěstí zajelo jinam a přestalo nás oslnˇovat.

Netrvalo dlouho a v našem "cul-de-sacu" se objevila sanitka a zdravotníci pospíchali do domu, ve kterém bydlí starší paní.

V USA s každou sanitkou vyjíždějí i hasiči, aby jim pomohli. Protože od doktora nikdo neočekává, že to bude chlapík se svaly, ale někdy je síla u některých případů potřeba. Proto, jakmile si zavoláte sanitku, můžete počítat s tím, že vám před domem bude stát i hasičské auto.

Uklidnila jsem se, že nám do okna nesvítily reflektory žádného UFO, ale uplně obyčejný hasičský truck a šla jsem si lehnout.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ivana Lance | sobota 16.12.2023 12:43 | karma článku: 19,71 | přečteno: 565x
  • Další články autora

Ivana Lance

Tanec

Noční obloha se třpytila miliony hvězd, jako by se připravovaly na tanec. Měsíční svit zaléval louku stříbrným světlem a vítr šumící v korunách stromů zněl jako tichý doprovod noční melodie.

8.5.2024 v 23:42 | Karma: 9,08 | Přečteno: 179x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,35 | Přečteno: 597x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,61 | Přečteno: 747x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 608x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 410x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Přispěli straníci i známí miliardáři. Kdo dává politikům peníze na kampaň

16. května 2024

Premium Eurovolby se blíží a na sítích, v ulicích i debatách právě vrcholí boj o hlasy voličů. MF DNES se...

Honzu jsem neschovával, říká o partnerovi ředitel ČT Jan Souček

16. května 2024

Je brněnský patriot, ale když se stal generálním ředitelem České televize, musel se Jan Souček (49)...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Mluvit se bude o jednotě i Ukrajině. Putin přiletěl do Číny na státní návštěvu

15. května 2024  22:42

Ruský prezident Vladimir Putin přiletěl do Číny na státní návštěvu. Sejde se mimo jiné se svým...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 395
  • Celková karma 18,01
  • Průměrná čtenost 955x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik