Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

chudacek.blbecek

8. 4. 2009 15:29
Chemoterapie

Paní Karlo, chtěla bych Vám poděkovat za článek. Obvykle nepíšu nic osobního, ale dnes musím. Moje maminka má rakovinu. Má ji už podruhé, prodělala ji před osmi lety i s chemoterapií. Tehdy jsem jí nijak nepomohla a i když se "uzdravila", nebyla na tom vůbec dobře. A dnes ji má zase, je v nemocnici a čeká na volný termín operace, protože doktoři jsou zahlcení. Všichni v rodině se jí snažíme pomáhat a modlíme se, aby nezemřela. Chci, abyste věděla, že v tomhle prostě nejste sama, protože já to díky Vašemu článku vím.

MJ

0 0
možnosti
KB

kwaky

8. 4. 2009 8:48
Moc díky

Váš příspěvek mne pohladil na duši. Pevně doufám, že vám to doma dobře dopadne, i v těch nejtěžších chvílích musí člověk doufat ... neplácám jen chlácholivé řeči, vím bohužel moc dobře o čem mluvím....

0 0
možnosti
TC

Toicem

6. 4. 2009 14:47
Píšete výborně

Pročetl jsem si Vaše předchozí příspěvky a mrzí mě, že jsem Vás objevil až teď...

Díky!

0 0
možnosti
K

karlab

7. 4. 2009 2:36
Re: Píšete výborně

Dekuji.  

0 0
možnosti
JS

belgian chocolate

3. 4. 2009 2:21
moc a moc síly

prošla jsem tímhle s blízkou osobou a nikomu to nepřeju. mimochodem, česky by se to asi líp řeklo "babičkovské kalhotky".

0 0
možnosti
H

HUMPHREY

3. 4. 2009 7:58
Re: moc a moc síly

Ha! 8-o

Já to věděl! ;-D

0 0
možnosti
H

HUMPHREY

2. 4. 2009 23:31
... ovšem ten obrázek je příšerný

0 0
možnosti
K

kion123123

2. 4. 2009 19:58
Smutný

ale taky úžasně napsánoR^

0 0
možnosti
V

vojtexx

2. 4. 2009 16:31
:-P

je ta chemoterapie vubec k něčemu?

:-/

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

3. 4. 2009 13:21
Re: :-P

ale jo, je. Znám případy, kdy to opravdu pomohlo.R^

0 0
možnosti
VD

vdanicek

2. 4. 2009 15:19
Pekny clanek, dojemny,

Preji Vam aby Vam buh dal hodne sil vsechno preonat. Amen.

Pro: @

Je nam jasne, ze problem neni v klavesnici, problem je v konfiguraci windows, jestli ze pani nepise na domacim pocitaci, bez Admin prav nic nezmenic. Ne kazdy je odbornik, jako ja aby vykrackoval heslo admina, presto jsem to neudelal v pocitaci na kterm pisu. Neni to muj pocitac a nebudu menit konfiguraci nekomu jinemu. Zadat.

A pro Vas Carol - Drzte se!:-)VR^

0 0
možnosti
MVK

aadler

2. 4. 2009 15:10
Uprimnou soustrast...

To, co vy s manzelem, jsem prozil s manzelkou pred deseti lety. Kdys jsme si mysleli, ze ten druhy spi, breceli jsme do polstare. Bylo mi 50 a myslel jsem, ze uz brecet neumim, ale zivot byl jineho nazoru. Modlil jsem se, trochu jinak: Pane Boze, jestli teda jsi, jses pekna svine. Proc jsem to radsi nedostal ja? Asi mu to prislo trapny, nevzal mi ji. Asi jsme se uz predtim meli moc radi, ale od ty doby se mame jeste radsi. Nejak... asi ne vic, ale nejak jinak.  Je mi lito, ze to manzel prohral, chapu vas a drzim palce

0 0
možnosti
K

karlab

2. 4. 2009 13:53
A ja vul cekal erotiku

Mozna, ze uz jsem dost stara na to, abych mohla byt rozvedena, vdana za cizince, i vdova. 

Dneska jsou to ctyri mesice, co muj manzel zemrel.

Nekdy se toho v zivote stava vice, nez clovek ocekava, nic proti!  

0 0
možnosti
(

(@)

2. 4. 2009 18:23
Re: A ja vul cekal erotiku

Tak to opravdu sorry a přeji do budoucna už jen to lepší...;-) Já vím, s tím životem to tak opravdu je. A díky R^

.

S tou klávesnicí to je samozřejmě vaše věc, ale abych vysvětlil mou pohnutku i ostatním, kteří to hned vzali jako zybtečné šťourání: Připadá mi, že máte docela talent na psaní, dokonce píšete básně, jste dost poetická a hezky se česky vyjadřujete. Tak mi přišlo, že je škoda, když to celé tak trochu znehodnocujete něčím, co by spravila investice za nějakých max. 200 až 300 korun. Tak nějak. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik