Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nestačím se divit. Moje maminka říkávala, že nemoc je potřeba hlavně vyležet. S angínou mám bohaté zkušenosti. Když ležení flákáte, ráda se, mrška, vrací.

3 0
možnosti
IL

I43v67a19n67a 44L77a63n66c32e

7. 12. 2017 22:06

Souhlasim, dekuji za precteni.

0 0
možnosti
Foto

Doporučený postup opravdu je, že za 24 hodin od nasazení atb. může nemocný mezi lidi. V případě, že se cítí dobře! Když tomu tak není, potřebuje klid.

Já lehám, jen když je to fakt nutné, přijde mi, že je mi pak hůř... A z dětství si dobře pamatuju, jak mě ubíjelo být doma několik týdnů, když mi bylo za dva dny dobře. Co bych dneska dala za to moct se vyléčit pořádně...

0 0
možnosti
IL

I67v35a86n45a 14L48a12n37c73e

7. 12. 2017 23:21

Jako dítě jsem mívávala angíny, čaj, postel, horečky a noční můry i přes den. Nerada ležím v posteli, ráno vstávám v pět hodin. Ani vnučka neleží v posteli, postel bere ještě víc energie. Děkuji za přečtení.

2 0
možnosti
Foto

Já můžu spát klidně do osmi, ale ležení v bdělém stavu fakt ne. To už musí člověku být hodně blbě.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik