Diskuse

Euforie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vítejte - myslela jsem si, že Vaše mlčení je nějaké trápení. Mám to stejně. -:)

1 0
možnosti

I88v35a12n67a 60L49a61n89c21e

11. 11. 2018 11:26

Diky za přečtení...!!

0 0
možnosti
Foto

vítej po dlouhé době Ivanko-kde ses toulala? Jinak se slimákem jsi mě pobavila, tak jsme kdysi říkaly s holkama starým plešatým dědkům co nad námi mladými holčinami slintali a úlisně se vnucovali-jenže v sedmnácti nám připadal starej i čtyřicátník což je pro mě dnes mlaďoch-jinak s tím myšlením to asi nefunguje tak že sedíš v křesle chroupeš chipsy a myslíš na to že chceš omládnout-to myšlení musí být tal silné že tě z toho křesla zvedne a jdeš si zaběhat do lesa a místo chipsů chroupeš mrkev-pak to zabrat může a je známo mnoho případů kdy kalendářní a biologický věk se liší i o desítky let;-)pohodovou neděli

0 0
možnosti

I60v31a24n77a 59L14a31n75c84e

11. 11. 2018 11:36

Ahoj Libuško,

moc a moc tě zdravím. Umíral mi tatínek. Bylo to hodně špatné pro každého z nás a hlavně pro mamku. Cokoliv jsem napsala, tak jsem roztrhala, připadalo mi, že nic nemá smysl. Nemohla jsem přemýšlet. Vrátila jsem se k malování. Neříkám, že jsem malířka, ale cítila jsem, že potřebuju barvičky mazat po plátně.

0 0
možnosti

VýbornéR^. Když blbnout, tak holt na kvadrát:-).

(ale přiznám se - taky už by se mi Emilův elixír hodil;-D).

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS