Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Rozumím vám, prožila jsem s milovaným mužem totéž. Já o něj pečovala 4 roky. Do nemocnice došel celý žlutý po svých a za 5 dní už jsem byla sama. Stále jsem byla s ním a v ten osudný den mne poslal domů. Nechtěla jsem, ale poslechla jsem ho. Než jsem ujela 5km, volal lékař, že manžel zemřel.

1 0
možnosti

I43v84a89n70a 76L94a78n78c69e

19. 12. 2018 0:03

VVVDokazu si predstavit, cim jste si prosla. Je hrozne, kdyz umira clovek, ktereho milujete a nemuzete nic delat. Jak je to dlouho, co Vas manzel zemrel? Nick se "s tim" take pral ctyri roky, vratilo se to, a potom to byla otazka asi sesti mesicu. Je to deset let, co zemrel, presto se s tim tezko vyrovnavam.Bezmocnost. VVV

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za podporu, na vánoce to budou přesně 3 měsíce, co odešel. Prvotní rakovina byla před 10 lety. Po operaci a ozařování nastal 5letý klid a pak vše udeřilo znovu. První rok druhé etapy jsme celkem zvládali, další čtyři roky když teď rekapituluji, byly sice těžké, ale zato jsme si toho stihli hodně říct a manžel toho stihl hodně uspořádat tak, jak si přál. Též mu dávali 3-6 měsíců, proto se snažil žít rychle. Na jednu stranu mne těší, že to místo měsíců byly 4 roky, na druhou stranu ve věku 58 tu ještě měl být. Jen na okraj - včera jsem byla na muzikálu Mýdlový princ s tím, že přijdu na jiné myšlenky a celý jsem ho proplakala. Zkrátka hudba našeho mládí.... přeji požehnané Vánoce...V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS