Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^tak to není právě veselé:-/život se s námi nemazlí a někteří chlapi jsou fakt mizerové:-(

0 0
možnosti
IL

I33v68a82n44a 46L48a90n75c51e

17. 1. 2019 11:54

Nesu si za to plnou odpovednost. Ja jsem nikdy ty bezvadny chlapy nevidela. Pritom jsem vyrustala s brachou, ktery byl pratelsky, uprimny.... Diky za precteni, Libusko.

0 0
možnosti
Foto

Smutne cteni. Jsem rad, ze Vas pak osud poslal do mnohem lepsich vztahovych krajin.:-)R^

0 0
možnosti
IL

I79v21a79n20a 62L37a78n49c11e

16. 1. 2019 17:56

Kdyz to zijete, tak si ani neuvedomite, jak jsou nekdy smutne veci kolem vas. Mela jsem perfektni kamaradku, mela jsem bezvadnou mati, ktera me nikdy nenechala ve stychu, a hlavne milovala jsem legraci. Dekuji za precteni.

1 0
možnosti
VV

Pripomela jste mi pribeh svagrove. Ne rozvodovy, ale rodiny do ktere se privdala, tusim ze to bylo v roce 1967. Jak to tak tenkrat bylo, bydlela pak s manzelem v jednom byte s nim, jejich dcerou jeho rodici, jeho mladsi sestrou a tchanovou matkou. pozdeji asi po desetiletech dostali prideleny byt v Bohnicich a narodila se jim tam druha dcera. Tam pak bydlela pozdeji s obema dceramy, jejich manzely a prvni vnuckou, pozdeji i vnukem a dalsi vnuckou.

Ale teprve dlouho po tchanove emigraci kdyz se ve Svycarsku pavlovi narodil bratricek mladsi nez jeho mladsi vdera se dozvedeli, ze jeji tchan byl uz od konce padesatych let rozvedeny a porad zili ve spolecnem byte.

Snad jsem to nenapsal moc zmatene.;-D

0 0
možnosti
IL

I62v93a54n66a 61L27a38n62c74e

16. 1. 2019 14:07

Ja vím, bylo překvapující kolik lidí se vešlo do jednoho malého bytu. Ale žít spolu a být rozvedeni, tak to vlastně nebylo vůbec žádné řešení. Pokud se manžele nesnášeli, tak to vlastně muselo být peklo.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS