Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D72a47v76i41d 37V76l32k

25. 3. 2019 15:16

To je moc hezký blogR^:-)

1 0
možnosti
JP

J43o85s81e17f 54P75o85t85r

23. 3. 2019 1:53

Dovolím si napsat o trochu jiném příběhu, ale stejně nepochopitelnému. Se svým o rok mladším bratrem jsem měl dost pevný vztah. Tenkrát, ještě za komunistů, měl narukovat na vojnu, ale jak už to v tom věku bývá - láska. Potřeboval se s ní rozloučit, vzal si přes zákaz otcovu motorku. Všichni jsme byli emocionálně rozrušeni, rodiče i já,

Já jsem tenkrát nemohl usnout, měl jsem horečnaté představy, neustále jsem se tím zaobíral. Asi ve dvě hodiny v noci jsem "dostal zprávu", že bratr měl na motorce havárii, ale že se nejedná o nic vážného. Během dopoledne druhý den k nám přijeli příslušníci VB ( tenkrát žádné telefony), že bratr měl havarii i a je v nemocnici s otřesem mozku.

Na celé situaci mě fascinuje, že to bylo tak normální a pravdivé, asi tak jako, že každý den vyjde slunce, ale za celých padesát let od toho jsem podobnou "zprávu" nedostal

0 0
možnosti
IL

I88v92a51n56a 64L21a84n65c79e

23. 3. 2019 11:47

Beha mi mraz po zadech. Mela jsem totiz podobnou prihodu se synem, kdyz mu bylo sest. Nikdo mi jeste nic nerekl a ja jsem rvala: co je s nim, co se mu stalo, kdykoliv si na to vzpomenu....

0 0
možnosti
AR

Ano, musela přežít klinickou smrt v nemocnici. To není vůbec ojedinělý případ!!

1 0
možnosti
BK

V, Ivanko, citlivě jste to napsala.

1 0
možnosti
Foto

R^ lidská mysl je nevyzpytatelné - někdy mám tak realistické sny kdy rozmlouvám rodiči jako by se ke mně na chvíli vrátili-hlavně že maminku přesvědčil aby ještě zůstala:-)

1 0
možnosti
LH

Hlavně že to s maminkou dobře dopadlo.....

1 0
možnosti
Foto

R^Ještě nenadešel její čas, aby se mohla odebrat do sfér, kde není bolesti ani smutkuV:-)

1 0
možnosti
IL

I24v78a26n55a 49L81a93n82c75e

22. 3. 2019 15:35

Děkuji za přečtení. Z jejího vyprávění po mně běhal mráz. Protože moje maminka nikdy nemluvi o kosmu, nikdy jsem ji neslyšela rozebírat život na jiných planetách. Do kostela chodila jenom jako malá holka, neidealizuje si kněze, protože to jsou pouze chybující lidé, jako jsme my ostatni. Slyšet ji takto mluvit, je naprosto šok. Moje maminka čte a dívá se na western knihy a filmy. Nebo potom spisovatelka Javořická apod.

1 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 21,99
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik