Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

On stačí rozdíl mezi Evropou obecně a Francií nebo nedejbože Itálií.:-P Dobře si pamatuju, jak se mě otec asi třikrát ptal, jakou mám velikost, následně usoudil, že kecám, a trička mi vybral o číslo menší. Ve Francii, takže o dvě čísla menší a nehrozilo, že se do nich někdy nacpu.;-D

Podprsenka 34 odpovídá obvodu pod prsy 70, ale někdy i 75.;-)

1 0
možnosti

Nejen nahore, ale i u bot.

1 0
možnosti

Co vim, tak to L, M, S s pripadnymi X je tak zvane unisex cislovani. cili jak pro zeny, tak i pro muze.

A Evropa, u takoveho KiK nebo C&A mse na odvech nasivku n nekolika evropskymi cisly a jisi se podle zeme i o dve a vice cisel. takze damska 36 muze byt v jine zemi klidne 40.

1 0
možnosti
Foto

V Evropě taky změnili velikosti, byly doby, kdy jsem na sebe nic nesehnala, a teď kupuju eSka. Lepší je číslování, XL zní hůř než například 46

1 0
možnosti
Foto

Já vietnamské obchody chválím - Vietnamci jsou vesměs drobní lidé, a proto velikosti jejich zboží tolerují drobnějších lidí. V našich obchodech mají přednost vysocí a štíhlí lidé -(typ modelek, na které se líp "věší" šatstvo). Nejsme ale takoví na štěstí všichni... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

... proto velkosti jejich zboží drobnější lidi... Ď.

0 0
možnosti

E57d23n80a 73N73o62v21á

29. 5. 2019 9:05

To totiž dost naštve :)!!

1 0
možnosti
Foto

R^A což teprve boty, kdysi mi stačily 43. Teď je to co obchod, to jiné číslo, někde mezi 42 až 44, občas dokonce i 45. A to nemluvím o různém číslování, když mi někde nabídnou třeba 25, tak jsem úplně vedle. ještě, že aspoň nepotřebuju ty podprsenky;-D

2 0
možnosti

I38v44a90n17a 20L57a81n36c77e

29. 5. 2019 12:34

To budˇte rád, že nepotřebujete podprsenky. Já neřeším boty, když vidím lodě, tak vím, že mi budou, Popelčinu nožku už jsem dávno ztratila.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS