Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavá otázka. ;-D ale nevím, kdyby ji na mě vybafli...

1 0
možnosti
Foto

R^ Nektere otazky na pohovorech jsou dost absurdni

1 0
možnosti

Zajímavá otázka, ale přijde mi, že zvířata jsou na tom s naším chováním k nim fakt špatně. Ale když od toho ohlédnu, umět létat musí být pěkné :)R^

1 0
možnosti
Foto

A co třeba slon? Ta paměť by mohla být firmě užitečná.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tahle otázka mě taky zaujala, byť jsem ji sama nikdy nedostala. Jedna bývalá kolegyně měla přezdívku lemur. A pracovní tempo toho lenochoda.:-P

1 0
možnosti

onehdá tady někdo v podobné diskusi napsal "....k volovi, abych mezi vás dobře zapadnul...."

3 0
možnosti

I51v31o 30Ž42á28č19e26k

5. 6. 2019 15:13

Já bych se odmítl přirovnat k čemukoli. Jsem zvíře jménem člověk. Protože i my jsme v podstatě zvířata.

2 0
možnosti
Foto

Já bych brala tygra, nenechat se ochočit, umět se porvat o kus žvance, míti autoritu, která pramení ze síly, ale také obdiv pro svůj vzhled a hlavně býti nad věcí a s přehledem mapovat terén.

To je má definice tygra, mého nejoblíbenějšího zvířete, ale u šéfa by to asi neobstálo, tedy pohovorRv

1 0
možnosti

Já myslím, že byste pochodila.

Já jsem tu otázku dostal při pohovoru také a totálně jsem vybouchl. Příště už budu chytřejší, ale doufám, že už žádné příště (= žádný další pohovor) nebude.

1 0
možnosti
Foto

R^Nejsem šéf, tak nemohu posoudit. Ale je to zajímavá otázka, asi bych přiznal toho kocoura, kterého nosím v sobě, aby šéf dopředu věděl, s kým bude mít tu čest ;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS