Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Někdy se stane. V Čechách by určitě většina lidí odešla rychlými kroky k autu a... ujela by. ;-D

Palec nahoru za návrat. ;-)

1 0
možnosti

I46v57a40n91a 41L11a72n58c73e

27. 6. 2019 16:52

Diky za precteni

0 0
možnosti
Foto

Ono to nepískalo? Jednou se mi takhle povedlo sbalit v Tescu Krabičku o.b. Prostě zůstala ve vozíku a všimla jsem si jí až na parkovišti. Taky jsem se chtěla vrátit, ale pak jsem si všimla, že mi pokladní naúčtovala veškeré ovoce a zeleninu dráž. Tak jsem si ty tampony nechala.:-)

1 0
možnosti

I54v19a77n82a 31L38a13n67c27e

27. 6. 2019 13:04

Já jsem se také divila, že jsem nezapískala. To by bývala byla větší ostuda...

1 0
možnosti

Opět něco, co si rád přečtu.

Ten minulý článek mě dostal.

A ta úžasná paní Černá, co chtěla zavézt větráček staré paní. Něco úžasného.

Jsem rád, že píšete.

Pěkný den všem.

Karma.

R^

1 0
možnosti

I49v18a20n96a 77L26a41n80c72e

27. 6. 2019 13:04

Vám také krásný den.

0 0
možnosti
Foto

Každý na to žhnoucí slunko nadává, ale nebýt jeho, donesla byste svetr až domů a třeba byste si už ani nevzpomněla, že nebyl zaplacený. Člověk zapomíná čím dál víc. Nebýt toho deště, tak se pro ten deštník taky nebudu do obchodu vracet a asi bych o něho přišla. Takže díky za každé počasí!

Ta závislost na mobilech je strašná. Šla jsem s desetiletou příbuznou a pejskem do lesa a myslela si, jak nebude z výletu nadšená, jako kdysi. Bylo mi divné, že se chtěla na půli cesty vrátit domů, že se jí to nelíbilo... No a za několik dnů jsem všechno pochopila. Ty děti spěchají ke svým mobilům. Co s tím?

1 0
možnosti

Tak jste preci jen ceskou i po tech letech nezustala. ;-D neni ze mne, na toma copyright Miroslav Hornicek.

1 0
možnosti
Foto

R^Jak snadné, Ivano. Já takhle jednou provezl na takovém držáku pod košíkem stelivo pro kočky až na parkoviště před Billou a taky jsem se, hlupák, vrátil.;-D

Ale koukám, že odtrhnout děcka od PC a mobilů je stejně těžké i u Vás;-)

1 0
možnosti

I56v40a34n22a 17L88a36n57c39e

26. 6. 2019 15:27

Hlavne u nás, máme tady tři tablety, jeden velký počítač, a jeden laptop, a jsme na to ted tří, kdybych počítala kocoura, tak čtyří. Nemyslím si, že jste hlupák, že jste se vrátil, všude jsou kamery, tady vás nezastaví při prvním pokusu o krádež, ani při druhém, hlídají vás tak dlouho, až vám to potom spočítají. Nemám zájem být na listě jako zlodějka.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS