Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, Ivanko, to jsem ani nevěděla, to o těch Vašich trápeních... -:)

0 0
možnosti
Foto

My lev a lvice. Zatím oba žijeme:-):-)

0 0
možnosti

I85v42a38n84a 94L16a40n40c96e

10. 8. 2019 11:11

Dekuji za precteni, ja uz jsem spoustu let s Rakem, take perfektni...

0 0
možnosti

Já jsem Rak a převážně bych je charakterizoval, i sebe, jako dobré "služebníky", nikoli udávající či vyžadující vůdčí postavení. Jsou povahově měkcí. Život mě "dohnal" i být vedoucím firmy (před r.89), byl jsem dost populární, ale na opravdového "ředitele" jsem neměl.

1 0
možnosti

R^ Máte pravdu, v horoskopu jsem se dočetla, že se Panna má Střelci obloukem vyhnout a najít si někoho z umírněnějšího znamení jako je Rak , Kozoroh, Štír..Přeji hodně štěstí..a s tím Kozorohem jsem já šťastná už dost dlouho;-).

1 0
možnosti
Foto

Páni, hmmm. Ivanko R^R^R^!

1 0
možnosti
Foto

R^Ivano, karma, snad Vam nevadi, ze tez od strelce:-)

1 0
možnosti

Díky, vůbec ne;-D

1 0
možnosti

VR^, moc hezký blog, Ivanko. Prožila jste si své. Tyhle souvislosti mají v sobě obrovské tajemství a učí nás to rozklíčovat. Mimochodem: já jsem Střelec a Izáčkův táta byl Panna;-).

1 0
možnosti

Myslím si, že Střelec a Panna spolu můžou žít jenom, když se moc a moc dokážou tolerovat a musí to být oboustranně. Díky za přečtení.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS