Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě horší by bylo, kdybyste si je pojmenovala... Pomáhala jsem zabíjet (kapra ) jen jednou v životě. To když sousedka o Štědrém dnu přiběhla a celá zoufalá mě požádala, abych jí v utěrce přidržela kapra, který ji ve vaně plaval břichem nahoře. Ona ho omráčila klepnutím paličkou na maso po hlavě a pak ho vykuchala. Dodnes na to nerada vzpomínám. :-/

1 0
možnosti

I12v80a14n25a 59L63a94n57c75e

13. 2. 2020 17:22

Ani na kapra jsem se nemohla dívat, když ho zabíjeli. Domů jsme ho nosili už mrtvého, protože u nás by ho nikdo nezabil.

0 0
možnosti
Foto

Slepice se u nás dožívají důchodu. Králíky krmí manžel nebo bych jim dala jména....Prasátka jsme chovali, ale krmila jsem je málo. Ne, že by se mi nechtělo nemám s tím problém. Ale jsem zbabělec jenže jíst se musí. ;-( Čím jsem starší tím je to nějak těžší.

1 0
možnosti

I89v28a39n78a 80L73a39n10c58e

13. 2. 2020 17:24

Také jsem si myslela, že kohoutci s námi budou žít, ale bylo jich moc, asi patnáct. Tuto chybu už bych nikdy neudělala.

0 0
možnosti

Plně Vám rozumím , také jsem se nad tím nedávno zamýšlel . Nikdy jsem s tím neměl problém, ale jak člověk stárne tak měkne. A od té doby co mám psa tak je to ještě intenzivnější. Ale kdyby došlo na lámání chleba asi bych to dal.

1 0
možnosti

Můj děda slepice nepodřezával. Jediným úderem sekery je zbavil hlavy. Pro mě, coby dítko, byl děsivý zázrak, když mu slepice utekla a běžela po dvorku bez hlavy.8-o

1 0
možnosti
Foto

Chápu, Ivčo, i když jsem také masožroutR^

1 0
možnosti
Foto

J78i23ř55í 86T89o85m56á64š

13. 2. 2020 10:29

Jak tak čtu článek a připojené komentáře, tak musím uznat, že už jsme fakt totáloně vyměklí a zpohodlnělí. Nejvyšší čas, aby nás nahradil někdo, kdo se s tím nebude takhle sr...

0 0
možnosti

Klid, není to tak zlé. Podívejte se třeba do pár dní staré diskuze o náplastích z vůní slaniny. Je tam regiment sekáčů, kteří si kliďánko v obchodě koupí kuře a nehnou při tom ani brvou. Naše civilizace je v bezpečí, vím že na tyhle chlapáky je spoleh:-)

0 0
možnosti
Foto

Jako děti jsme měli vždycky zážitek, když babička šla něco klepnout. I na to prase jsme si rádi přivstali... Teď je mi šoufl jen o tom čtu.:-P

2 0
možnosti
Foto

R^Tohle je moje životní dilema. Na jedné straně jsem masožrout a na druhé straně je mi těch tvorů líto.

2 0
možnosti

I24v89a31n77a 97L28a95n90c77e

13. 2. 2020 11:25

Přesně tak to mám i já. Ale po této příhodě s kuřátkama jsem se pomalu stávala vegetarián. Takže roku 2000 jsem už jedla pouze ryby a to občas. Jíst maso jsem začala až opět v Americe.

1 0
možnosti

Pragmatický otec proslul sloganem - "Nikdy se mi nezkazilo tolik jídla, jako mne stojí provoz" - Ledničky a mrazníku ! Chladit - mrazit, má prodejce a nikoliv spotřebitel ! (Byl vyhlášen za nemoderního blázna) ...!

Pojem Zadarmo neexistuje - a tak se šetří. Nepočítá se volný čas hospodáře kolem chalupy - "Ten je zadarmo". (Dřevo, slepice, cokoliv). Model - Výdaj za pořízení chladící krabice + denní spotřeba 220 V + o 6-8 letech vyhodit a pořídit další = Denní náklad ? Zkazilo se někomu tolik potravin ... ?

Jack London má v povídce situaci, kdy rozdělal oheň pod stromem. Teplý vzduch přivodil, že sníh spadl a nešťastník měl totálně promrzlé ruce. Zabil svého oblíbeného psa a pod jeho kůží si prsty ohřál - Pak oheň zase vzplanul. Tož já nevím, když se dívám na našeho Ferdu - Asi bych solidárně umrzl i s ním ! I svetr bych mu dal ... :-)

,

4 0
možnosti

..já bych mu dal asi i ledvinu...;-D;-D;-D

3 0
možnosti

Mám to stejný. Jako malý kluk jsem koukal jak má stará a shrbená babička zabíjela králíky jednou ranou karate, brrr. Čím jsem starší tím více vnímám utrpení zvířat a nejsem v tomto ohledu pasivní. Platí ,že čím více poznávám lidi, tím více miluji zvířata. V příštím životě budu zcela určitě vegetarián.

3 0
možnosti

V úctě, každý extrém škodí. Např. být abstinent, či fanda chlastu - je blbost. Podobně je to s vegetariánstvím. Faktem je, že pokud se zvířetem člověk naváže citové pouto, pak je konzumační problém ... :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS