Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

když na to nemám, nekupuju to, peníze mám v obálkách -virtuálních, byť je mám na účtu..pěkně trvalé příkazy, pak něco na spoření a vím, kolik denně mohu utratit..a kolik mi měsíčně přibejvá v "obálkách" - dovolená,kultura a sport,oblečení, potraviny..zviřátka...obálku energie-tu mi řeší trvalé příkazy, poplatky také...jde to, stačí být k sobě důsledný a naučit se "počítat"...

1 0
možnosti
MB

Slovy básníka - Dluh, zlý druh - Z mísy ujídá ! Hospodařit a žít, se dá z jakéhokoliv rozpočtu. Pomůcky jsou jednoduché - Buď si zvýšit příjmy, nebo snížit výdaje. Ty sousedsko srandovní půjčky vlastně říkají - U své banky jsem již tak zprofanovaný, že mi ani kontokorent neumožňují ! Oni mi nedůvěřují ! Nechceš mi toho blázna udělat ty? Už se známe a já se vůbec nehodlám měnit ! ...

Je dobré vzít na vědomí - že zvýšené příjmy, dluhy stejně neřeší ! Je to o modelu člověka samotného. Pak se ukazuje, že nenutný a nesmyslný dluh je jakousi formou náhražky, drogou ! - Osobní nákup iluzí, v ose času! Ukájení mylného dojmu vlastní solventnosti a pocitového blaha ! Motto -

Člověče, kup si zboží které vůbec nepotřebuješ - Za peníze, které nevlastníš ! A udělej to Ihned ! Věz, jinak nebude vůbec šťastným ! S vřelým pozdravem - Vaše exekutorská komora, která vám tímto děkuje. Těšíme se na vás ... :-)

1 0
možnosti
MB

Arnolde souhlas. Popisovaná maminka je moudrá - Skutečně není Banka. Já drobné peníze nepůjčuji, nikdo k tomu nemá důvod. Vlastní přece Platební karty. Ojediněle a naprosto řídce se stalo, že kolega v krčně zapomněl v kanceláři peněženku ! I komické, já byl veselý, že mám svého dlužníka ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Prijde, ze driv lide umeli lepe hospodarit s penezi nez dnes:-)

4 0
možnosti
MB

Přesně tak ! Viz večer - Milé děti, chlebíček šel spát. Pomodlit, vyčůrat a následujte jej ! - Hotovo, vymalováno ... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik