Diskuse

Unorthodox

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Včera jsem dokoukala Unorthodox a velká spokojenost. Není to seriál pro každého, pro mě však ano. Žasla jsem, kolik toho o židovské kultuře nevím, zejména ten ERUV mě zaujal ! Dnes začnu 3 sérii Faudy, tak se těším.

0 0
možnosti

Dobrý den, ráda Vás poznávám. Myslím, že se stanu Vaší pravidelnou čtenářkou a konzultantkou. Unorthodox právě stahuji a už se těším. Zajímá mě vše o židovské tématice. Uvítám i tipy na další seriály nebo filmy. Já jsem byla nadšená ze seriálu Fauda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik