Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkně napsáno. Je to bohužel častý jev a stalo se tak i v mém nejbližším okolí. Naštěstí paní včas prohlédla a vše dopadlo dobře.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ivčo, také mně chodí takové prosby a to nejsem sympatická žena. Hezké dny! R^

2 0
možnosti

I59v93a10n87a 60L12a21n86c26e

12. 5. 2020 19:34

Tak vidíte, každý je v nebezpečí. Krásné dnyR^

1 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, je hrozné že šmejdi nacházejí stále nové a nové způsoby jak z lidí vymámit peníze. I já, ač ostražitý a nedůvěřivý, jsem před lety naletěl podvodníkům. Manželé s malými dětmi nevypadali zrovna jako gauneři, leč zdání bylo klamné. Nehledě na jejich výhrůžky a zastrašování jsem je nakonec dohnal před soud.

1 0
možnosti

I14v91a46n56a 31L56a11n19c93e

12. 5. 2020 19:35

To jste udělal dobře, důležité je, že jsou pryč z vašeho života.R^R^R^ Krásný den.

2 0
možnosti

Hezké. Také se svěřím. Dostala jsem tento týden mail od nějakého mnė neznámého Richarda z Texasu. Vyhrál jackpot a rozhodl se, že mi chce poslat 2.000.000 €. Stačí, když mu napíšu a on mi dodá instrukce, jak ty prachy získám. Řekla jsem si, že když dokázal chlapec sehnat mou mailovou adresu, jistě dokáže sehnat číslo mého účtu a prostě tu částku poslat bez mé spolupráce. Tak se těším ;-D;-D;-D.

2 0
možnosti

I78v93a48n55a 72L54a62n87c45e

12. 5. 2020 18:57

;-D;-D;-DI můj manžel měl několika měsíci zprávu. Psal mu nějaký spolužák ze školy, o kterém už neslyšel spoustu let, uvízl v Anglii, ztratil doklady i peníze. Jestli by mu manžel nepomohl. Manžel mu pomohl. Poradil mu, aby si došel na nejbližší policejní stanici, tam že ho určitě nechají zadarmo zavolat na americkou ambasádu a ti ho určitě do Ameriky nějakým způsobem přepraví. O spolužákovi už jsme neslyšeli. Ani nepoděkoval.

3 0
možnosti
Foto

R^Hezky napsano, Ivano. Typicky pripad smejdu, vydelavajicich na lidske touze po lasce. Bohuzel velmi caste.

3 0
možnosti

I11v92a62n54a 81L58a53n82c69e

12. 5. 2020 18:53

Ta paní byla opravdu moc hodná. Na stáří se hodně změnila, Možná to bylo tím, že dvakrát ztratila manžela. Ne každý unese dívat se, jak osoba, kterou miluje, musí tolik trpět. To se potom hledají uplně jiné hodnoty, než peníze. Díky za přečtení a krásný den Vám i paní Soně.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS