Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^..Milá Ivanko, také jsme zažili jednu tragikomickou příhodu před pár lety, když maminka zavolala tatínkovi záchranku v domnění, že má asi infarkt . Opravdu mu bylo zle a není to žádný hypochondr... Přivolaný lékař ho vyšetřil, načež mamince dost drsně vynadal, proč ho volala, když to žádný infarkt není...Při odchodu pak zapomněl na chodbě papír. Bylo na něm napsáno: ÚMRTNÍ LIST...Jméno pacienta .....Zemřel při převozu dne:......

Jo jinak také se dnes chystám na kuřecí vývar, vypadá to, že ta mrcha koronáčská už se asi dostala i k nám do rodiny,tak ji musíme porazit...;-)

1 0
možnosti
IL

I87v58a91n74a 16L92a72n18c48e

12. 10. 2020 16:29

Hodně zdraví!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

R^Zni to usmevne, ale dobre Vam asi moc nebylo:-)

1 0
možnosti
IL

I47v77a34n62a 52L14a20n41c53e

8. 10. 2020 18:22

Hrozně zle,;-( a to jsem byla doma dne i noce sama:-(. Celý den a noc hrála televize a celou noc jsem svítila, bála jsem se, že když zhasnu, tak zemřu.;-( Teplotu jsem měla přes 39. Ale jedla jsem, do hrnce jsem naházela slepičí nohy, mrkev a rýži. R^Uvařila jsem si na tři dny. A hodně jsem pila minerálky, které jsem si musela přinést. Nevěděla jsem ani, jak jsem se doplazila domů. Byl to takový pud sebezáchovy. Ani nevím, jak dlouho to bylo, jestli celých čtrnáct dní a nebo o nějaký ten den méně.

Díky za přečtení.

1 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 21,99
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik