Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lidé mají různá zaměstnání. Co mě udivilo, že nejdříve vypadala jako z básně od J.Erbena: Pod plachetkou osoba a potom jako blondˇatá princezna. ?

2 0
možnosti
Foto

R^Dobře jste udělala, Ivano, z takových lidí se dokáže vyklubat cokoli a většinou to má společného jmenovatele: Podvodník, který chce obelhat a nějakým způsobem okrást.

3 0
možnosti
Foto

To jsou věci... I já jsem se kdysi setkala s podivným člověkem, byl to ale muž, q přišel k nám do domu. Manžel so i myslil, že je to můj známý, nebo někdo, kdo mi nabízí práci. (tehdy jsem ještě byla OSVČ, reklamní grafička. Působil věrohodně, ale lhal. Po jeho odchodu se vše vysvětlilo. Lhal, byl to podvodník. Hledala ho policie. Od té doby si dávám větší pozor na lidi. Výborně napsáno, paní Ivano. R^

1 0
možnosti

To jsou. Nikdy nevite, co od lidi muzete ocekavat.

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Tak Vám nevím. Snad jen, že za podobnými zkušenostmi netřeba ani do júesej jezdit;-)

1 0
možnosti

Já jsem nejela do jůseej na zkušenou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik