Diskuse

Blogerka roku,

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá Ivanko, napsala jste to moc pěkně. Ostatně jako vždy!

Za sebe musím říct, že píšu hlavně proto, že to přináší příjemné chvíle mně samotné, ale druhou radostí, a to ještě větší, je to, když můj blog, fejeton či knížka potěší čtenáře. To je ta největší odměna a zná ten skvělý pocit každý, kdo píše.

Ale jelikož jsem od přírody hravá jako májové koťátko a taky jako každá knihovnice z dětské půjčovny, tak mám tuto anketu ráda. Asi takhle, nepíšu proto, abych se umístila, ale když se umístím, usadí se ve mně hrozně příjemná spokojenost ba rozjaření. Takové to jupííí. A taky moc ráda hlasuji pro ostatní, ráda tipuji umístění svých favoritů a jsem nadšená, když moje tipy souzní s konečným výsledkem.

Píšu blogy od roku 2017 a hned ten rok jsem byla třetí v kategorii Nováček roku. Nováčka vyhrála Kateřina Karolová, seděly jsme spolu u stolu a já mám teď upřímnou radost, když je z ní úspěšná spisovatelka a moc jí fandím. Nebýt soutěže, nikdy bychom se neseznámily. Za rok 2018 jsem byla čtvrtá již jako Blogerka, další rok třetí, za rok 2020 druhá za M. Šichtařovou a vloni jsem byla pátá. A z každého z těch umístění jsem měla velkou radost, druhé místo jsem dokonce radostí obrečela.

Ale i kdybych letos skončila desátá a za rok se do desítky ani nevešla, nevzalo by mi to chuť psát. Tu mi berou jen nemoci, když se tedy na blogu odmlčím, tak zasvěcení vědí, proč tomu tak je.

Bloger roku je prostě sympatická hra a bez ohledu na její výsledek je úplně ze všeho nejlepší závěrečné setkání blogerů. Mám na něj ty nejkrásnější vzpomínky.

1 0
možnosti

I69v13a91n61a 26L76a52n19c90e

30. 5. 2023 23:49

Popsala jste to moc pěkně a mne moc mrzí, že se nemůžu sejít s ostatními blogery. I Vás bych ráda potkala

1 0
možnosti
Foto

Taky nebudu blogerka roku, ale je mi to šumafuk. Hlavní je mít radost ze života a to vy máte.

3 1
možnosti
Foto

J50a70n 15A73n28d33r41l96e

30. 5. 2023 17:24

Já asi taky nikdy nebudu blogerka (roku) 😐

5 0
možnosti
Foto

Ivanko, já vám tak rozumím. Já jsem tedy na iDnes zřejmě jen proto, abych pustila, na čem ještě lpím, a tohle je jedna z těch věcí. Věřte, že "Blogerka roku" je jen nálepka, po které touží ego. Mnohem více je psát proto, že vás psaní baví. Jde to z vás. Je to vaší součástí. Přeji vám, aby vám psaní dělalo radost samo o sobě a nepotřebovala jste žádnou nálepku a to stejné přeji i sama sobě.

5 0
možnosti
Foto

Ivo, napsala jste to krásně

2 0
možnosti
Foto

Follow your dreams, transform your life(P.Coelho) Vy Ste pre mňa stelesnením tohto citátu,lebo si myslím, že viete isť za tým čo si prajete.Tiež Vás rada čítam a vždy sa dozviem niečo zaujímavé alebo nejaký nový pohľad či postoj.

2 0
možnosti

Děkuji Janka, také Vás ráda čtu

1 0
možnosti
Foto

Hlásím se do klubu těch, kteří ani letos nebudou Blogery roku.

3 0
možnosti

I43v58a65n59a 65L58a76n76c74e

29. 5. 2023 22:15

Klub, neklub mam rada vas smysl pro humor a pohadky.

1 0
možnosti
Foto

Taky nejspíš nemám žádnej.😆

1 0
možnosti

I57v40a98n25a 30L35a74n85c24e

29. 5. 2023 22:13

Rada vas ctu a jsem Vzdycky vdecna za Vase komentare.

1 0
možnosti
Foto

Ivano, sice to asi není nic platné, ale rád Vás čtu.

4 0
možnosti
Foto

Honzo, přesně naopak, to je to nejdůležitější.

Mě vždy nejvíc potěší komentáře. Teda ty pozitivní.

2 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, máte své čtenáře a ti Vás budou číst s titulem i bez.

6 0
možnosti
Foto

Ivčo, pod tebou se směje tvoje jmenovkyně a zvedá palec. Jsi ftipná, čtenářů máš dost. já hlasy nedávám, protože je hodně blogerů kterým bych ho chtěl dát. Jde to ale dát jen jednomu, tak bych ošidil ty další, takže se tomu vyhýbám...

4 0
možnosti

I61v42a33n36a 10L28a44n34c29e

29. 5. 2023 18:32

Ja vim, ze to je tezke vybrat si ze vsech blogeru, take Mam problem.

1 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 21,99
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik