Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to byla tedy velka sila

1 0
možnosti

Trochu oživím diskusi. U vašeho popisování, jak jste při couvání u lednice narazila do něčeho tvrdého, jsem si vzpomněl na sprostou verzi Babičky: Babička vyšla na zápraží a narazila na oj. "To jste vy, pane Prošku?".

0 0
možnosti
IL

To je krásný, když jsem to psala, tak mě to také napadlo. Ale to byla zedˇ, která mi nedovolila couvnout. Za tím si stojím

1 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, tak už alespoň vím, kam nejet na dovolenou.

1 0
možnosti
IL

Pokud máte rád senzace a rád se bojíte, tak můžete jít přespat do nějakého hotylku v tomto městě. Záleží na tom, co upřednostnˇujete, ale já bych tam vědomě spát nešla.

1 0
možnosti
LM

A tak od tedy pocházejí ti duchové. Epidemie žluté zimnice a k tomu piráti.

1 0
možnosti
IL

Pro p. Jana Pražáka:

Gulfport je náchylný k hurikánům, z nichž některé byly ničivé. Zvláště hurikán z roku 1916 zničil velkou část centra města a způsobil značné ztráty na životech.

Epidemie žluté zimnice: V roce 1878 se městem prohnala epidemie žluté zimnice, která si vyžádala mnoho obětí.

Piráti a pašeráci: V minulosti se v Gulfportu vyskytovali piráti a pašeráci.

1 0
možnosti
Foto

Díky za info, vskutku zlověstné místo.

1 0
možnosti
Foto

Myslela som si, že cítiš energie a rozoznáš ich.

0 0
možnosti
IL

Kdepak, do takových věcí se nepouštím. V jednom případě někdo z rodiny si v pubertě zahrával s energiemi a měla jsem, co dělat, abych našla někoho, kdo pomůže. Do toho bych nešla. Další moc hodný člověk, který se snažil lidem pomáhat a léčit, přitáhl si na sebe špatnou energii a myslel si, že to dokáže. Snažím se to ignorovat, aby mě to nekontaktovalo, Jani. Díky za přečtení.

1 0
možnosti
Foto

Přesto, že o sobě tvrdím, že jsem racionální stvoření, se mi několikrát stalo, že jsem měl něco jako předtuchu. Pocit ohrožení a přítomnosti zla. Pocit, který se později naplnil. Nevysvětlitelné. Poutavě napsané.

Vašek

2 0
možnosti
IL

Také se snažím být racionální, nohy na zemi, jsem zemské znamení.

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, konečně pokračování! Ještě než jsem otevřela blog, tak jsem přemýšlela, proč se na některých místech i s některými lidmi cítíme tak stísněně. A Nik? Budou další díly?

0 0
možnosti
IL

Ahoj, Jarmilko. Tedˇ sepisuji takové příběhy z doby před Amerikou a potom bych napsala dobu, kdy jsem žila tady a co se mi připletlo a zase zmizelo z mého života. K vánocům jsem dostala novou klávesnici na počítač, tichou a podsvícenou, abych svým tˇukáním lidi kolem sebe neotravovala a nebudila. /viz vnučka/.

2 0
možnosti
Foto

Něco tam být muselo a Vy jako vnímavá osoba jste to registrovala, akorát jste si nedokázala vysvětlit, co to je. Bytost nebo jen energie? Jestli bytost (duch), co se s ní stalo, když dům zanikl? Dočkalo se to vysvobození a dokázalo odejít nebo to tam stále bloudí? A co bylo prapříčinou? Otázky bez odpovědí... jen opravdu silná a schopnostmi obdařená osobnost by tohle dokázala rozklíčovat a případně tomu onomu pomoci.

Díky za minisérii

3 0
možnosti
LM

Tak tohle bych také ráda věděla, taky jsem o tom uvažovala

2 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik