Foto

Paní Ivano, poučný a zajímavý článek. Když jsem se před lety neúspěšně snažil naučit anglicky, tak mi lektorka ono "how are you" vysvětlovala stejně. Je to jenom zdvořilostní fráze, ve skutečnosti nikoho nezajímá, že máš špatně.

IL

I14v80a66n83a 93L71a98n15c44e

28. 3. 2024 20:07

Chtela jsem Jim vnutit pozdrav: Good day, ale kdepak, stale se ptaji: how are you

Foto

Georgia, každý říká, že se tam dobře žije. Tak si tam dobře žij a prosperuj. Jo a Ray Charles to zpívá bezvadně.

Vašek

JM

J33a89n 23M11a63r20e10k

28. 3. 2024 17:06

Paní Ivano, se zájmemjsem si přečetl váš blog...už jen z toho důvodu, že v Georgii mám příbuzné. Strýc J. P. Barták, vlstne strýc mého otce, který žil dlouho v Savannah na jihu státu. Tu Georgii jsem procestoval víc služebně, jednou jsem zastavil u nějakého rybníka a zjistil, že tam jsou aligátoři. Naposledy jsem tam byl asi před 5ti lety a sice v Blairsville, kde mám taky příbuzné...potomci českých přistěhovalců z roku 1905. Zajímavý kraj, zajímaví lidé....

A co se týče toho věčného usmívání...Češi jsou národ,který je neustále na něco naštvaný. Když se Američan usmívá, je to podle nich hned pokrytec. Ale na druhou stranu....mluvil jsem nedávno s člověkem, který se vrátil z Ukrajiny Nějaká žena se ho tam ptala,není li on cizinec. "...proč?"...."Protože Ukrajinci se jen mračí..."

IL

I66v40a94n24a 57L55a11n53c62e

28. 3. 2024 17:23

Diky za komentar. Georgia on my mind, zaleze cloveku pod kuzi.

Foto

Musí být zajímavé náhle změnit místo k životu, neumím si to představit

Foto

To je zajímavý důvod k úsměvu myslím, že úsměv je nakažlivý

Foto

Ty úsměvy by se mi líbily. Ale jinak jasně pivo a české. 😺🍺

Foto

Zaujímavé, tiež som nikdy nevedela, prečo sa v USA všetci usmievajú. V týchto europskych končinách sa ani neusmievajú a ešte sú aj neochotní...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik