Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Po sedmi letech je tady manželská krize

Kdysi dávno jsem četla, že manželská krize se pravidelně opakuje po sedmi letech. Tak asi dorazila i k nám domů. Ještě nedávno jsem mohla tvrdit, že rozsvícená baterka je zářivá hvězda na obloze a všechno bylo dobré.

Byla jsem považována sice za výstřední, ale originální bytost. Nyní...?

Našli jsme automatickou myčku. Našli jsme hned dvě a byly kousek od nás. Jedna Patriot, chtěli jsme k ní zajet, ale vyběhly na nás dvě mexičanky...

"Ty nám jdou umývat skla," zareagoval manžel, a protože nemá rád vnucenou službu, auto otočil a jeli jsme k myčce druhé. Jmenovala se: " The Dam Car Wash" The Dam je přehrada, ale také se mohla jmenovat The Damn, což je Sakra, sedlo by to na ni lépe. 

Manžel rozhodl, že auto dostane speciální umytí za devět dollarů. Zaplatil a potom žádná světla k vyzvání, abychom vjeli dovnitř myčky. Byla to chyba myčky nebo manžela? Nebudeme to nyní probírat, protože mužští se nikdy nemýlí.

Chvíli jsme stáli s autem uvnitr a z ničeho nic na nás byla zvhnuta mýdlová pěna. Radost z toho, že mytí začíná přešla do rozčarování. Jak rychle mytí auta začalo, tak  také skončilo. Zádná světla, která by nám sdělila, že je po všem. Mrtvá myčka.

"Tak to bylo sakra dobré umytí, a hlavně rychlé, a to všechno jenom za devět dollarů" provokovala jsem, když jsme s pěnou na autě zastavili za myčkou. Pěnilo auto, pěnil manžel a pěnila jsem i já. 

"Musím zpátky, nebudu jezdit s mýdlem na autě po městě," rozhodl se manžel. S jeho rozhodnutím jsem nesouhlasila, což jsem dala verbálně najevo. Chtěla jsem co nejdříve The Dam myčku opustit.

Ale ne. Manžel seděl za volantem, a tak měl poslední slovo. S autem jsme se otočili a jsme zpátky myčko. Tentokrát za pět dollarů. Myčka se probudila a světlo se rozsvítilo, mohli jsme vjet dovnitř. Auto dostalo další kbelík mýdlové pěny a potom pořádný náraz dlouhých kusů "hadrů", které do auta mlátily vší silou, až jsme se báli, že nám ho poškrábou.

Jen co jsme s mytím skončili, vyjeli jsme za myčku a zastavili. Auto poškrábané nebylo, ale na kapotě a na kufru, nebylo pořádně umyté.

"To opravdu byla myčka a měla by se přejmenovat na: damn-sakra  myčku. Budeme si stěžovat," rozhodla jsem se.

"Nikdo tady není," namítl manžel. Samozřejmě, automatická myčka nepotřebuje osobu, která by na ni dohlížela.

Auto už nepěnilo, manžel už nepěnil, ale já jsem stále pěnila.

"Tak odfláknuté umytí auta, a to za čtrnáct dollarů," nedala jsem se a započítala jsem obě jízdy dovnitřku myčky. 

Manželovi jsem připomněla první nezdařenou spanilou jízdu myčkou, kterou nejpíš pokakal on,

Otočil se k automatické myčce, zvedl ukazováček a zařval:

"Fuck you, car wash," potom se otočil ke mně a klidně mi oznámil:

"Stížnost byla podána."

Tichá jízda k domovu a doma rychle k počítači. Snažila jsem se najít telefonní číslo na myčku. Manžel měl pravdu, stěžovat jsem si mohla na lampárnu. Zádné telefonní číslo jsem nenašla, a tak jsem napsala alesponˇ review. 

Už nikdy, ale nikdy tě The Dam myčko nenavštívím, příště stavím u Patriotů.

 

 

Autor: Ivana Lance | pátek 8.11.2019 12:06 | karma článku: 20,03 | přečteno: 1275x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 590x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik