Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když k nám přiletělo UFO

Včera večer jsem se s manželem připravovali do postele. On usnul hned, já se ještě chvíli převalovala ze strany na stranu.

Když jsem tak ležela zády k oknu, najednu jsem na zdi u prádelníku uviděla světla reflektorů. Nejdříve jsem jim nevěnovala pozornost, bydlíme ve slepé ulici, a tak jsem předpokládala, že některý z našich sousedů už konečně zajede do garáže. Záře se ale neztratila, naopak, světla se začala zvětšovat a zjasnˇovat.

Nevydržela jsem to a vyskočila z postele, abych se podívala, co se děje.

Otočila jsem se a pohled na okno mě překvapil, obrovská záře pohltila celé okno.

Poodrhnula jsem žaluzie a zděšeně jsem zjistila, že nic nevidím. Do našeho okna svítila světla tak silná, že nebylo vidět ven.

I manžel se probudil a vylezl z postele. Oba jsme stáli u okna a dívali se do silného světla reflektorů.

“To je UFO,” napadlo mě.

Ne, že bych tady chtěla potkat mimozemské turisty, ale než jsme měli možnost se po nich poohlédnout, světlo z našeho okna uhnulo.

Konečně jsme se mohli podívat ven. Naštěstí tam nebyli zelení mužíčci, ale do našich oken nám intenzivně svítilo velké hasičské auto, které naštěstí zajelo jinam a přestalo nás oslnˇovat.

Netrvalo dlouho a v našem "cul-de-sacu" se objevila sanitka a zdravotníci pospíchali do domu, ve kterém bydlí starší paní.

V USA s každou sanitkou vyjíždějí i hasiči, aby jim pomohli. Protože od doktora nikdo neočekává, že to bude chlapík se svaly, ale někdy je síla u některých případů potřeba. Proto, jakmile si zavoláte sanitku, můžete počítat s tím, že vám před domem bude stát i hasičské auto.

Uklidnila jsem se, že nám do okna nesvítily reflektory žádného UFO, ale uplně obyčejný hasičský truck a šla jsem si lehnout.

Autor: Ivana Lance | sobota 16.12.2023 12:43 | karma článku: 19,71 | přečteno: 564x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 591x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rozhodnutí ANO neúčastnit se jednání nepovažuji za šťastné, řekl Pavel

29. dubna 2024  8:33

Prezident Petr Pavel bere na vědomí rozhodnutí opozičního hnutí ANO neúčastnit se jednání o...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik