Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

"Bude zima, bude mráz,"

oznámila mi snacha, když před vánocema poslouchala předpovedˇ počasí na leden. "A tvoje vnučka nemá oteplovačky a teplé rukavice," pokračovala. "Myslíš na to, co kdyby napadl na dva dny sníh?" 

Jsem pro každou špatnost. Nakupování mě sice moc nebaví, ale jakmile se jedná o nákupy pro synovo rodinu a hlavně pro vnučku, jsem ochotna do obchodů vyrazit.

Se snachou jsme se domluvily, že po vánocích budou padesátiprocentní slevy, a tak budeme mít hodně radosti za málo peněz.  

Kohl's je velký obchodní řetězec, kde se nakoupí od spodního prádla, oblečení, bot, kabelek, nádobí, povlečení na postele a  zlatnicví. Dobře se tam nakupuje a hlavně jsme měly se snachou dohromady "store credit" na $ 140,00, tak proč toho nevyužít.

Dne 26, prosince jsme vyjely za nákupy a v Kohl'su jsme marně hledaly oteplovačky a teplé rukavice pro vnučku. Prodavačka nám sdělila, že oteplovačky měli pouze menší velikosti, a ani ty už nejsou.

Zklamání. Vnučka se v zimě, která k nám přijde na jeden týden v lednu, v oteplovačkách nezahřeje. Procházely jsme se obchodem a nevěřila jsem vlastním očím. Viděla jsem tři stojany s plavkama.

"Nechceš plavečky?" zavolala jsem na snachu, která byla několik kroků za mnou, a proto plavky ještě neviděla.

"Plavky v takový zimě," divila se snacha.

"Kdyby sis náhodou chtěla zablbnout v plavkách v mínus jedenácti stupnˇovém mrazu." odpověděla jsem a povzdechla si: "Je vidět, že obchodnící nesledují předpovědˇ počasí,"

Oteplovačky jsme nesehnaly, plavky nekoupily, a přesto jsme měly v košíku zboží za $ 141,60, Zaplatila jsem $1,60, credit na $140.00 se hodil. Snacha měla boty, vnučka trika, leggínky, a dvě jarní mikinky.

 

Přesvědčila jsem se, že obchodníci nejenom nesleduji předpovědˇ počasí, ale ani kalendář.

Před koncem roku jsem byla nakoupit potraviny a tam jsem narazila na čokoládovou růži s nápisem

"Happy Valentine's Day", bláhově jsem si myslela, že tato růže jim někde zapadla z minulého Valentýna. Omyl. Byla jsem informována, že v obchodě už mají nové zboží na Valentýna roku 2018.

Ještě neskončil rok starý, a už tady máme Valentýna.

Vlastně proč ne, vždytˇ Kohl's "poskočil" ještě dál, už má plavky.

Autor: Ivana Lance | úterý 2.1.2018 17:26 | karma článku: 15,95 | přečteno: 597x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 591x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 740x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Auto vjelo na chodník a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  18:53

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zkouška z češtiny? Oproti dřívějšku to byla dávačka, hodnotí maturanti

3. května 2024  8:24,  aktualizováno  10:46

Studenti posledních ročníků maturitních oborů v pátek ráno znovu usedli k písemné části společné...

Poslanci rozhodují o podmínkách prodeje některých lehčích drog

3. května 2024  10:38

Přímý přenos Politici rozhodují o tom, zda umožní za pevně daných podmínek prodej některých lehčích drog jako je...

Poslanci kývli na zákaz prodeje zemědělské půdy cizincům ze třetích zemí

3. května 2024  5:16,  aktualizováno  10:30

Přímý přenos Vyšší ochranu nejkvalitnější zemědělské půdy schválila Sněmovna. Nemají na ní do budoucna vznikat...

Za zvuků techna házela nahá žena před dětmi hlínou. Vystoupení řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  10:27

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik