Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zajímavý rozhovor

jsem včera vyslechla v obchodě na záchodcích. Vběhla jsem na WC, byly tam čtyři kabinky a všechny obsazené. Musela jsem čekat a zaposlouchala jsem se do hovoru, který v jedné z kabinek probíhal.  

Za zavřenýma dveřma jsem slyšela ženský hlas a dětský hlásek. Nejspíš maminka, která se snažila upoutat pozornost tří až čtyřletého dítěte, aby jí neutíkal a neotevíral dveře od WC.

"A ty víš, jak jsem já stará?" slyšela jsem ji.

"Sedesát pět?" hádal klučičí hlas.

"Ne," odpověděla žena.

"Sedesát jedna?" zkusil klučina jinou číslovku, ani tehdy neuspěl.

"Ne," zazněl trpělivý ženský hlas.

"Osmdesát jedna,"

"Ne, je mi třicet sedm," prozradila mu maminka a tím i všem ženám, které jsme zrovna byly na WC. To už jsem se zavřela do kabinky, která s nima sousedila.

"Tři-cet-sedm!?!" přeslabikoval dětský hlásek s užasem. Vypadalo to, že takový uctyhodný věk u svoji maminky neočekával. Osmdesát jedna snad, ale třicet sedm mu zaznělo hodně staře.

"Jestlipak víš kolik je tátovi let?"

"Nevím," odpověděl klučina rychle. Nesnažil se ani hádat, jak byl z mámina "stáři" otřesený.

"Bude mu čtyřicet," prozradila žena.

"Cty-ři-cet!?!" opět upřímný udív z tátova věku. "A kolik je mu ted?" zeptal se rychle.

"Třicet devět," prozradila nám žena věk svého manžela a byl konec diskuze. Dveře od vedlejší kabinky se otevřely... 

Pospíchala jsem, chtěla jsem je zahlédnout. Ale než jsem vylezla ze své kabinky, ti dva už byli pryč. V obchodě se zamíchali mezi ostatní zákazníky. Bylo tam spousta rodičů a děti, nikde jsem neviděla samotnou ženu s capartem.

 

 

 

 

Autor: Ivana Lance | pondělí 9.4.2018 14:21 | karma článku: 19,17 | přečteno: 2148x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 591x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 740x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Počkej na mě! Vyprovodil tátu do války, jeho fotka otevírala peněženky

1. května 2024

Seriál Jeho rozzářená tvář bývala za druhé světové války vystavena v každé třídě a kanadským žáčkům...

Bijec migrantů živoří. Salvini zamrzl v minulosti, spásu hledá v bájném mostu

1. května 2024

Premium Někdejší hvězda italské krajní pravice Matteo Salvini politicky živoří. Jeho strana Liga před...

Strach z problémového nájmu? Majitelé bytů mají získat garanci za nájemníky

1. května 2024

Premium Stát chce motivovat majitele nemovitostí k poskytování bydlení i rizikovým nájemcům. Pronajímatelé...

Dvacet let v Unii řečí čísel. Češi dominují v kaprech, letí také Erasmus

1. května 2024

Dvě dekády po vstupu do Evropské unie je co se týče peněz Česko více než bilion korun v plusu. Z...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik