Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak odchytit Gingera?

Letošní podzim je velice deštivý. Jakmile se rozprší, tak vydrží lejt několik dní. Ale to je opravdu slejvák, z oblohy voda crčí proudem.

 

Ginger čeká na jídlo.

Před třemi týdny bylo právě takové lijákové období. Stáli jsme s manželem na schodech a dívali se z tepla domova na liják, který byl venku. Kde se vzal, tu se vzal zrzek. Nebylo to malilinkaté kotě, ale nebyl to ještě dospělý jedinec. Takový teenager. Celý mokrý, zmrzlý, hubený utíkal po naší příjezdové cestě k našemu domu.

Jakmile jsem ho uviděla utíkat k nám, vystartovala  jsem dveře otevřít. Chtěla jsem ho přivítat chlebem a solí a očekávala jsem, že zrzounek vběhne do teplého a suchého domu a zůstane s námi, nejlépe navždy.

Omy!

Zrzounek zareagoval, jako kdyby spatřil ve dveřích čarodějnici. Otočil se a pelášil zpátky do studeného deště.

"Viděl jsi to?" zeptala jsem se manžela překvapeně, když jsem zklamaně dveře zavřela.

"Vylekala jsi ho, Není zvyklý na lidi a nebo mu lidi ublížili," odpověděl mi manžel.

Přemýšleli jsme, co mu dáme k jídlu, aby se k nám vrátil. Kočiči jídlo doma už rok nemáme, tak jsem Zrzounkovi nakrájela šunku a našeho nájemnice z basementu, která má malého pejska, přinesla psí granule. 

Zrzounek se opravdu vrátil, tak jsme se druhý den vydali koupit kočičí granule pro teenagery. Chodí každý den ke dveřím a jí několikrát denně. Nemůže uvěřit, že tam vždycky najde něco k jídlu. Aby ne, sledujeme ho kamerou, víme, když přijde.

Otevřeli jsme garážová vrata asi deset centimetrů nad zemí, takže má kam se schovat a kde přespat. Slyší, když ho voláme, přijde se najíst, ale nedovolí nám, abychom se k němu přiblížli.

Nejblíže jsem byla asi dva metry od něj. Dokonce si začal se mnou i povídat. Ale nesměla jsem jít k nemu blíž. 

Nakukuje skleněnýma dveřma k nám do domu, je zvědavý, kdo jsme, ale nedokáže přemoci strach.

Vnučka rozhodla, že Zrzounek vypadá jako Ginger. A tak přesto, že nevíme, jestli to je kočičí slečna nebo kočičí mladík, říkáme mu nebo jí Ginger. Co mě trápí, ráda bych ho nebo jí vzala k veterináři, dříve než Zrzounek zplodí mnoho nešˇtastných, hladových malých kotˇátek.

Přemýšlíme, jak odchytit Gingera, aniž bychom ztratili jeho důvěru a také to, co udělat, aby s námi chtěl zůstat navždy u nás v domě.

Autor: Ivana Lance | pondělí 17.12.2018 14:16 | karma článku: 14,50 | přečteno: 465x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 591x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 740x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Odbory svolávají další protest. Vadí jim změny v zákoníku práce a důchodech

5. května 2024  11:42

Českomoravská konfederace odborových svazů (ČMKOS) pořádá 21. května demonstraci na Malostranské...

Rakušan: Fňuk, fňuk ANO je legrační. Nenecháme se vytočit, řekl Havlíček

5. května 2024  11:22,  aktualizováno  11:41

Ministr vnitra a předseda hnutí STAN Vít Rakušan v pořadu Partie Terezie Tománkové na CNN Prima...

Další předvolební útok v Drážďanech. Terčem byl stánek protiimigrační AfD

5. května 2024  11:22

Drážďany v sobotu zaznamenaly další předvolební útok. Tentokrát šlo o stánek protiimigrační...

Na Berounsku spadl horkovzdušný balon. Zamotal se do větví stromů a uvázl

5. května 2024  10:47

V Trubíně na Berounsku spadl v sobotu večer do korun stromů horkovzdušný balon. Cestovalo v něm pět...

Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene

S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik