Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Amerika a Evropa se liší v označení velikosti oblečení .

V USA nosíte velikost "S" a přijedete do Evropy, a abyste si koupila velikost "L". Nenaštvalo by vás to? Přeletíte oceán a už máte o dvě čísla větší triko. Dlouho jsem si na to musela zvykat: ne, holka, nezhubla jsi.

To jenom oblečení je jinak označené. Vždyˇt v Evropě, aby se čert do těch velikostí vešel, a tak jsem v Cechách zaběhla k Vietnamcům, jo, tam jsou panečku jiné velikosti, pro nás "velké" ženské se tam nechá lépe nakoupit.

To samé s podprsenkama, sleduju občas The Real Housewives of Atlanta, New York nebo Orange County, všechny si kupují podrpsenky velikosti 34 C nebo i větší písmenko: D, E, F, podle toho, jak mají prsa vylepšená silikonama. Ale ta velikost "34" mi vždycky nejde do hlavy, ráda bych se zeptala, jestli se můžou v podprsence "34" nadechnout.

Tímto bych chtěla upozornit pana Davida Vlka, který napsal blog: "Ty jsi přibral??", že nežije ve správné zemi. Kdyby se odstěhoval do USA nemusel by se rvát do trika velikosti 4XL, ale určitě by mu stačilo triko velikosti 2XL a hned by se cítil o hodně hubenější a zvedlo by se mu... sebevědomí.

Takto se zvedlo sebevědomí i mému synovi. Jakmile se narodil a byl to kluk, tak jsem si moc přála, aby nebyl po mě malej a hubenej, protože by mu každý namlátil. Moje přání bylo vyslyšeno, vzhledově se potatil a stal se z něj statný mladík. Prý ho to moc trápilo, všichni jeho kamarádi byli o hlavu menší a o mnoho kilo lehčí. V Cechách tenkrát měl problém zakoupit triko ve velikosti 2XL, a tak jsem mu posílala oblečení z USA. Byl mile překvapený, že už nenosí 2XL, ale pouze XL a dokonce některá trika byla velikosti L.

Když přiletěl prvně do USA, tak byl nadšený, že tady nepřečuhuje. Dvoumetroví mužstí a vážící přes 100 kilo není žádná výjimka. Jsou tady velmi rozdílné národnosti, a tak i já se tady ztratím. Ne, že bych nepřečuhovala, já si zase nepřipadám až tak malá, protože jsou tady jiné národnosti, kde se vyskytují vzrůstově menší lidé. Jsou menší, než já.

A tak, vůbec nezáleží na velikosti oblečení, protože to je pouze nějaké číslo. Záleží na tom, jak do určité společnosti zapadnete, jak s ní splynete.

Autor: Ivana Lance | středa 29.5.2019 1:03 | karma článku: 17,93 | přečteno: 735x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 590x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Kongresmanka z Ukrajiny byla proti pomoci. Zrada, říká její rodné město

27. dubna 2024  15:18

Neochota americké kongresmanky ukrajinského původu Victorie Spartzové hlasovat pro balíček pomoci...

Finský vládní poslanec se opil a vystřelil. Ponese následky, vzkázala šéfka strany

27. dubna 2024  14:23

Finský poslanec z krajně pravicové Strany Finů, která je součástí nynější vlády, se v pátek zapletl...

Pro mírové rozhovory s Ukrajinou nejsou důvody, řekl Kreml. Jednat odmítá i Kyjev

27. dubna 2024  11:45,  aktualizováno  12:14

V současné době neexistují důvody pro mírové rozhovory mezi Ruskem a Ukrajinou, protože Kyjev...

KOMENTÁŘ: Jako figurky na šachovnici StB. Akce Skaut byla obří past na odboj

27. dubna 2024

Premium Odboj, nebo provokace? Před pětasedmdesáti lety, v dubnu roku 1949, vrcholila u nás akce Skaut,...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik