Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

K jakému zvířeti byste se přirovnala,

byla poslední otázka, na kterou musela odpovědět v blogu "Zivot v korporátu I - Pohovor" Pavlína Petˇovská, když se byla ucházet o zaměstnání. Mně tato otázka připadá záludná. Přemýšlela jsem o tom,

když bych chtěla být přijata do zaměstnání, k jakému zvířeti bych se asi tak přirovnala.

Myslím si, že bych nenalezla správnou odpovědˇ.  Reknete svému budoucímu šéfovi, přirovnala bych se ke kočce a šéf si řekne: "no jo, bude tady lézt každému mužskému nebo i ženským po klíně, bude falešná a pokud nebude mít dobrou náladu, tak ne zrovna přátelská."

Rekněte pes, ten je nejlepší přítel člověka, ale co když si šéf řekne : "to bude nějaká štěkna, bude tady na nás bafat celý den, dokud si ji neochočíme, a ochočíme ji vůbec? I když: pes je přátelský, ale nedokáže dobře vycházet s každým člověkem."

Určitě bych neuspěla s lenochodem, hned na začátku by věděli, že se mi dělat nechce a budu se pomalu stále někam přesouvat. Od oběda s plným břichem polezu pomaličku, abych se neunavila, ke svému pracovnímu stolu s počítačem. 

Lev nebo tygr také nebude správná odpovědˇ, hned by věděli, že pokud mi dupnou na palec, bytˇ i omylem, vyškrábu jim oči a sežeru je i s chlupama.

A co dobrácký medvěd Míša? Ani to nebude vhodná odpovědˇ, šéf by věděl, že pokud mi ukáží "Med", tak svrhnu ze židle i svého šéfa. Vidina lepšího výdělku přece za těch pár nepřátel stojí.

Fakt nevím.

Kdyby se mě zeptali k jakému blanokřídlému hmyzu bych se přirovnala, aby mě v korporátu vzali, tak to bych věděla. Zapomenˇte na mouchu, která by létala od jednoho zaměstnance ke druhému a přenášela drby a bzučela a bzučela. Také zapomenˇte na vosu, dˇobnout šéfa do nosu, pokud by mě naštval. 

Ne, já bych se přirovnala k   včeličce.  Ráno přiletím, budu pracovat pilně a bez reptání pro své královny a krále, ono v tom lidském světě je těch královen a králů až moc. Podívejte se, vždytˇ je to samý manažer. Přiletím, odvedu si svoji práci a odletím. Nebudu nikoho otravovat, budu si dělat na svém písečku a přinesu do vašeho  korporátu spoustu medu.

Je to ta správná odpovědˇ? Séfe, vzal byste mě do svého podniku?

 

Autor: Ivana Lance | středa 5.6.2019 13:33 | karma článku: 20,95 | přečteno: 777x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 590x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik