Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak jsem hledala svého prince

nikdy jsem se v dětství ani v pubertě netrápila láskou ke zpěvákům nebo hercům. Svět celebrit mě nezajímal, i když si o nich nějaké drby ráda přečtu, jsem také jenom ženská.

Mě trápily jiné lásky, a to byli hrdinové z filmů. A tak se stalo, že mě uchvátil Vinnetou, kterému propůjčil šarm Pierre Brice. Vinnetou, ten kladný hrdina, a když zemřel, myslela jsem si, že zemřu s ním. Ne, nebyl to Pierre Brice, protože jako mužský se mi daleko víc líbil Alex Barker.

Zamilovala jsem se do Napoleon Bonaparte a četla jsem o něm nejenom romány, ale i celý jeho životopis.

Antoine de Saint-Exupéry byl můj další nedostupný ideál. Nebyl krásný, ale měl velké srdce.Samozřejmě, že v předpubertálním věku jsem napsala Evě Hruškové o fotografii a podpis, také Oldřichu Kaiserovi. Tím moje vtírání se do soukromí zpěvákům a hercům málem skončilo.Málem, to už jsem nebyla pubertˇačka, bylo mi něco málo  po dvacítce a byla jsem vdaná, když jsem napsala "vyznání" opernímu  pěvci Eduardu Hakenovi. Napsala jsem mu, že to byl on, kdo mě přivedl k opeře, že ho poslouchám leta a moc mu děkuji, že mi dodává sílu tehdy, když už se mi nechce ráno vstávat. Už si nepamatuji, co všechno jsem mu napsala. Ale měl z dopisu radost a uryvek z mého dopisu přečetl v rádiu.

 

Můj syn říká, jaké by to byly vánoce bez Popelky a každý rok si pouští Popelku s Pavlem Trávníčkem a Libuškou Safránkovou. Souhlasím s ním, ale já poslouchám jinou Popelku. Pátrala jsem po ní spoustu let, protože tato Popelka byla kvůli Jiřímu Třískovi, který imigroval,  v trezoru. Kdybych neměla od Evy Hruškové fotografii s podpisem, která v hudebním filmu hrála Popelku, myslela bych si, že jsem si celou pohádku vymyslela.Jediný princ ze všech pohádek, které jsem kdy viděla, a který získal moje srdce, je Jiří Stědronˇ. Musela jsem čekat hodně dlouho, až hudební pohádka vylezla z trezoru.Tady je můj princ, o kterém jsem vždycky snila:

 

  

Autor: Ivana Lance | pondělí 15.7.2019 22:05 | karma článku: 14,56 | přečteno: 505x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 591x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 740x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Ani vás nepustí do haly. Podvodů při prodeji lístků na MS v hokeji přibývá

6. května 2024

Organizátoři i policie varují: Kupovat vstupenky na mistrovství světa v hokeji od někoho jiného než...

Katar plánuje vyhoštění lídrů Hamásu, ale není kam. Jordánsko je zpět nechce

6. května 2024

Premium Katar je místo, kde si lídři teroristické organizace Hamás léta užívali pětihvězdičkového luxusu....

Za bydlení politiků platíme tisíce, vládní byty a vily mnozí z nich nevyužívají

6. května 2024

Premium Stát jen za tento rok zaplatí za bydlení v Praze mimopražského ministra školství Mikuláše Beka...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36,  aktualizováno  22:53

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik