Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když udeří noční můra

Znám noční můry, předchází jim hrůzostrašné sny, které se zdají a po probuzení se musí pořádně vydýchat. A potom zpátky do postele, pokračovat se spánku.

Na moji noční můru nemá sen žádný vliv. Noční můra mě v  noci probudí,  stačí jí , když si jdu lehnout večer do postele unavená, fyzicky vyčerpaná... Místo, abych nabrala v posteli nové sily do dalšího dne, stane se opak. V noci mě probudí: noční můra.

Poznám ji, nepomůže mi zpátky urychleně usnout, protože noční můra mě nenechá. Z neděle na pondělí byla opět noc, kdy se u nás snášely noční můry. Půl hodiny po půlnoci jsem se vzbudila a věděla jsem, že je zle: zimnice, klepala jsem se, jako kdybych měla čtyřicetistupnˇovou horečku, bolest svalů, která je jenom při nejstrašnější chřipce.

Rozsvítila jsem lampičku u postele:

"Musím dolů, prášky už jsem vzala," oznámila jsem manželovi a šourala jsem se do přízemí. Běhání v tomto stavu mi moc nejde. Posadila jsem se k psacímu stolu a změřila jsem si tlak: 181/101 tep 143. Nebyl to falešný alarm, někdy z velmi nízkého tlaku mi tlak vyskočí na 145/90 a ani tato změna mi nedělá dobře. V tomto případě si stačí  hodinku posedět v přízemí a potom můžu jít zpátky do postele.

V noci z neděle na ponděli to však falešný alarm nebyl, manžel přišel za mnou a byl oblečený. Casto pouštím air-conditioner a vytvářím v baráku podmínky pro zrmznutí, a tak se předem pojistil, že nezrmzne.

I Ginger se probudil a vlezl si k nám na gauč. Věděl, že mi není dobře? Asi jo, protože jindy lehává mezi námi, manželem a mnou. Myslím, že nás oba dva miluje stejně, ale tuto noc se přimáčkl ke mně. Ležel na mě přimáčknutý a spinkal.

"Pohladˇ ho, chce, aby ti bylo líp," řekl mi manžel. V tomto stavu jsem jako robot...

Hladila jsem Gingera a manžel svým hlubokým hlasem mi povídal a masíroval mi tlapky u nohou... Po dvou hodinách jsme mohli jít všichni do svých postelích.

Moje noční můry...

"Je to zvláštní, že se to stává jenom v noci," řekl můj nový kardiolog, který na moje noční můry nevěří. "Nemůžu přijít na nic v souvislosti se srdcem, nabereme krev a pokusíme se vyloučit, jestli nemáte někde v těle nádor, musíme přijít na to: proč jenom v noci,"

Tak tedˇ čekáme na výsledky krve...., ach, ty moje noční můry.

 

Autor: Ivana Lance | úterý 30.7.2019 18:20 | karma článku: 13,06 | přečteno: 436x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 591x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 740x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rakety ATACMS spásu samy nepřinesou, Rusy na Ukrajině si ale najdou všude

29. dubna 2024  18:29

Jedna z položek nové mnohamiliardové vojenské pomoci Ukrajině, kterou po měsících průtahů schválil...

Do osmi let zanikne 300 tisíc pracovních míst, horuje Jurečka za rekvalifikace

29. dubna 2024  18:13

V příštích sedmi až osmi letech zanikne v Česku 300 tisíc pracovních pozic a milion pozic kvůli...

Kvůli letním teplotám a silnému větru hrozí požáry. Ochladí se koncem týdne

29. dubna 2024  6:33,  aktualizováno  18:10

V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Hromadná nehoda u letiště blokuje Pražský okruh, jedno z aut je na střeše

29. dubna 2024  16:33,  aktualizováno  17:56

Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahovaly na 27. kilometru Pražského okruhu, kde...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik