Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

"Threesome", aneb když se deka nelíbí

Koupila jsem si deku, udělala na mne takový světlý, přímo projasněný dojem. Působí trochu umělecky, cákanec sem, cákanec tam. Dovolila jsem si koupit novou deku a neprokonzultovala jsem to s Gingerem.

Slyšíte dobře, ne s manželem, ale s naším kocourem. Bez upozornění jsem deku přinesla domů a nahradila jsem s ní starou tmavošedivou deku, se kterou se u televize přikrýváme. Od té doby jsme měli s kocourem konec, zatrhl nám mazlení.

Vyskočil na gauč a jakmile spatřil ty decentní cákance na prosvětlené dece, zcepeněl. Tvářil se, jako kdyby se před ním rozevřela propast a on do ní nevstoupí.

"Co blbneš? Pojdˇ k nám, budeme se mazlit," poplácávala jsem deku, ale marně.

 Několikrát jsem kocoura bez jeho souhlasu na deku položila, dokonce jsem ji vedle sebe odhrnula, aby ležel na gauči. Pokaždé rychle vyskočil, ladně se přese mne přehoupl a byl pryč. Moje chování ho někdy rozčílilo, a tak na nás dělal utoky, a obíhal tryskovou rychlostí gauč. Někdy se tiše odklidil, a už jsme ho celý večer neviděli. Přišel v čase, kdy jsme šli spát. Musel zkontrolovat, jestli ho máme stále rádi a vyčištili jsme mu záchůdek, jestli má dostatek granulí a v mističce vodu.

Kdo to dýl bez mazlení vydrží? Ginger vyhrál. Po více jak týdnu přemlouvání jsem si řekla, že chytřejší ustoupí a přinesla jsem zpátky tu starou tamovošedivou deku. Zavolala jsem na Gingera a on hupky, dupky přiběhl a ihned poznal, že je všechno při starém. Ladně se přese mne přehoupl, deku si potˇapkal a svalil se jako podtˇatý vedle mne. Po chvíli se přetočil na záda, pacičky si zkřížil  a už jsme ho s manželem směli opět drbat na bříšku a pod krčkem.

Tak máme zpátky naši vrnící trojku a já vím, že až půjdu vybírat novou deku, tak jedině s kocourem. Musí moji koupi schválit, protože kdo má v naší rodině hlavní mnˇauk? No, Ginger přece.

 

 

 

Autor: Ivana Lance | neděle 20.10.2019 13:01 | karma článku: 25,51 | přečteno: 803x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 590x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 739x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik