Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mám rýmičku a kašlíček,

a protože jsem hypochondr, dneska v noci ve dvě hodiny jsem se vzbudila a v hlavě mi bušilo jedno jediné slovo: coronavirus. Věděla jsem, že už nezaspím, a tak jsem vstala. Jaké můžu mít ještě příznaky, teplotu....

Už jsem si ji změřila asi stokrát, zatím ne. Za to tlak mě z těch nerváků pořádně vyletěl. Koho vzbudit. Manžela ne, atˇ spí, když už já blázním, nepotřebuju k tomu společnost. V Cechách je v tuto dobu po osmé, tak zkusím nějaké kamarádky. Píšu na FB do zprávy: je noc a není mi dobře.... 

Nejdříve se ozvala jedna kámoška:

"Vnuk měl tři dny osmatřicet, měl virozu,"

"Byli jste s ním u doktora?" zajímala jsem se, jestli bych si také náhodou neměla ráno skočit k doktorovi.

"Nebyli. Přešlo to po paralenu, už je v pohodě," odpověděla kamarádka, která dělá v lékárně, a tak asi zná různé hysterie, které se v posledních týdnech vyskytují.

Druhá kamarádka: "Už ležím dva týdny, jsem slabá jako moucha. Není mi dobře."

"Byla jsi u doktora?" zajímala jsem se opět.

"Zapomněla jsi, syn je doktor, a tak mě léčí a k naší doktorce půjdu, až tam dolezu." odpověděla mi. 

Pokecali jsme, spousta změn v jejím životě mě přivedla na jiné myšlenky.

No, a co kdybych napsala ten příběh o té padesátileté prostitutce, teda společnici, který jsem nedávno slyšela? To už bych vůbec neměla čas přemýšlet: kašlíček a rýmička se nemusí rovnat: coronavirus  První krok: přestat poslouchat televizi. 

Jdu si opět změřit teplotu, ta hypochondrie je hrozně unavná.

Autor: Ivana Lance | pátek 6.3.2020 13:25 | karma článku: 16,46 | přečteno: 629x
  • Další články autora

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma: 25,21 | Přečteno: 591x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma: 19,40 | Přečteno: 740x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma: 21,50 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma: 14,40 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ona

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma: 15,29 | Přečteno: 365x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

D35 u Litovle zablokovala nehoda, ze zdemolovaného vozu se vysypal náklad

2. května 2024  10:45,  aktualizováno  11:01

Cestu po dálnici D35 ve směru z Olomouce na Mohelnici zkomplikovala dopoledne nehoda nákladního...

Summity EU jsou válečné kabinety, nemáme mírovou iniciativu, stěžuje si Fico

2. května 2024  10:59

Evropská unie není s to přijít s mírovou iniciativou pro Ukrajinu, všechny schůzky státníků...

SPOLU vsadilo na antikampaň. Paroduje heslo ANO a spojuje hnutí s Ruskem

2. května 2024  10:56

V kampani před volbami do Evropského parlamentu vsadila koalice SPOLU i na antikampaň. Na sociální...

KOMENTÁŘ: EU byla naše výhra a šťastné rozhodnutí, byť přinesla i chyby

2. května 2024  10:41

Česká republika i Evropská unie stály před dvaceti lety před velkým rozhodnutím. Pro obě strany to...

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik