Vlep si facku, aneb přežijí pouze švábi?

19. 05. 2020 21:54:52
"Kdo si myslel, že karanténa kvůli covid19 bude trvat pouze čtrnáctí dní, atˇ zvedne ruku. No, a tedˇ si s tou rukou vlepte pořádnou facku." To asi kvůli tomu, abychom se probudili.

Listopad 2019:

začal docela dobře. Přestěhovali jsme se. Konečně jsem docílila svého, řešila jsem jaké věci z baráku, který měl 370m2, vtěsnám do baráčku, který má pouze 130m2. Rozladilo mě pouze, že renovace baráku neproběhla. Byli jsme vlastně rádi, že máme sprchový kout, ve kterém nám odtéká voda. Ale o tom až někdy později.

V televizi nás demokraté opět krmili vymyšleným obviněním prezidenta Trumpa. V červenci měl mít telefonickou konverzaci s Ukrajinským prezidentem a prý ho požádal, aby se pokusil vyšetřit zkorumpovanou Gas compeny Burisma, a tímto ohrozil demokracii v Americe. Proč taková reakce od demokratů. Z Burisma má ročně milionové zisky Hunter Biden. Hunter Biden je, světě div se, syn bývalého víceprezidenta a nyní kandidujícího na prezidenta Joe Bidena. Hunter Biden je ročně vyplácený, protože je odborný poradce firmy Burisma. H. Biden však nemá žádné vzdělání ani předcházející zkušenosti, aby nějaké rady mohl rozdávat. Nevypadá náhodou, že Bidenova rodina by se měla prošetřit kvůli korupci? Neměli by demokraté jásat, že konečně objevili někoho s korupcí, ale neradi se dívají do svých řad.

Prosinec 2019:

Otevíráme krabice v novém domě a ten starý dům se bude chystat k prodeji. Musíme počkat až se odstěhuje Leonora se svým přítelem-nepřítelem, který tam s ní přece jenom pár let žil. Žití s ním nebyla pro ni ani pro nás žádná procházkou růžovou zahradou. Leonora se na nás zlobila, že jsme se odstěhovali, v domě i místo se jí líbilo a žila v našem basmentu skoro pět let. Zlobila se tak, že vyhrožovala mému manželovi, že si naše přestěhování ještě musíme vyříkat. Obrátila jsem se na Leonory kamarádku, kterou i já dobře znám.

"Neboj, odejde a bude zticha. Řekla jsem jí, že vám může děkovat za to, co jste pro ni udělali." ozvala se později její kamarádka, a tak jsme společnému vyříkání ze strany Leonory unikli. Poučila jsem se, že každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán.

V televizi v tuto dobu bylo impeachment prezidenta Trumpa na denní pořádku. Nancy Pelosi Speaker of the House, kde mají demokraté většinu, slavnostně podepisovala listinu, že demokraté prezidenta impeachli. Potom všem přítomným slavnostně rozdávala zlatá pera, která k podepsání listin použila. Opravdu slavností událost. Nezajímalo je, že jejich impeachment musí schválit Senát a to se nikdy nestane, protože republikání mají většinu. Že celá jejich komedie, je pouze komedie.

Ale mě v tuto dobu zajímaly jiné zprávy, které samozřejmě ze CNN a podobných liberálních médií jsem se nedozvěděla. V prosinci jsem prvně viděla v Číně pobíhat postavy v bílých kombinézách, kteří postřikovali dezinfekcí velké prázdné prostory. Co se děje? Neidentifikovaný vir, který je v Číně způsobuje smrt, proto je tam pohotovost. Lidé, kteří na situaci upozornˇovali, zmizeli do nenávratna. Koho by tato situace nechávala klidným? Budete se divit, demokraté řešili situaci, kdy prezident Trump zneužil svého postavení a chtěl vyšetřit korupci ve zkorumpovaném podniku, který souvisí se jménem Biden. Jo, demokraté byli uplně klidní.

Leden 2020: nevím proč, ale připadá mi, že do tohoto nového roku jsme vykročili špatnou nohou.

Četla jsem: "Letošní rok 2020 se nepovedl, je zavirovaný, můžete nám poslat novou verzi?"

Ale tak lehce se tato krize vyřešit nedá, že? Z toho, co se stále dělo v Číně, mi nebylo nejlépe. Oddechla jsem si, když prezident Trump slíbil, že tam pošle experty na nakažlivé nemoci. Uvěřila jsem na chvíli, že se všechno dostane pod kontrolu. Nevím na jak dlouho, jsem se zbavila toho tíživého pocitu, že všechno jde do hajzlu. Můj pocit se vrátil, když Trump oznámil, že Čína naši pomoc odmítla. Trump říkal, že jim věři, že všechno bude v pořádku, ale já jsem z jeho řeči cítila, že tomu tak není. Říkal to proto, abychom nepropadli panice, protože svoji pomoc jim nabízel za několik dní opět a opět marně. Že Čína neměla nic pod kontrolou jsem viděla v televizi, kde neustále ukazovali prázdné ulice, bílé zakuklence, kteří všechno postřikovali dezinfekcí.

"Zavři hranice," řvala jsem na politiky, a nejenom na Trumpa, když se objevili v televizi. "Kde je WHO, ti, co mají chránit lidi od pandemií. Kde jsou ti darmožrouti, kteří zaspali?" V této době ještě nikdo WHO k zodpovědnosti nevolal. Ale já bych je k odpovědnosti hnala, protože nejenom Čína, ale i oni se podíleli na zločinu proti lidstvu. Co by se stalo, kdyby virus byl ještě více agresivní. Oni svým jednám by vyhladili lidstvo z planety Země.

Byla jsem tak zaujata tím, co se děje v Číně, že jsem jenom tak okrajově vnímala, že na barák máme kupce. Hurá, to šlo rychle. Za týden: už nemáme kupce. Mladí lidé nedostali půjčku. Jenže barák se tímto stáhl z trhu a musí se tam vrátít, a to bude trvat něco kolem týdne. Asi o něco víc, než ten týden.

Konečně: Trump 31, ledna uzavřel hranice s Čínou, dočkali jsme se. V Americe nebyl ještě jeden jediný případ, když se hranice uzavřeli, nebo alesponˇ nebyl žádný případ zveřejněný.

Unor 2020:

Barák je zpátky k prodeji. Ale já si nějak nemůžu vydechnout, ta můra, že nebezpečný virus je někde zakuklený a může udeřit mě sžíral.

Trump byl kritizován demokraty, že nenávidí cizince, že je rasista a že uzavřením hranice reaguje přehnaně a uzkostlivě.

Proto 24, unora, aby Nancy Pelosi ukázala, jak politika prezidenta Trumpa je hloupá a neakceptovatelná, se vydala v San Francisku do Chinatown, kde chodila mezi čínským obyvatelstvem a ukazovala nám, jak se má správný politik chovat. Žádná zaujatost, žádná nenávist, musíme se všichni objímat.... Jenom se divím, že opravdu nic nechytla. Ono je s podivem, že pouze, kdo měl koronavir, tak se nakazilo pár politiků a všichni byli republikáni. Reportéři se potom neustále vyptávali na prezidentovo zdraví, jestli to od někoho také nechytl. Tolik péče o jeho zdraví, jsme už dlouho neviděli.

Březen 2020:

Máme kupce na barák a vypadá to, že ti necouvnou, že půjčku dostanou. Nyní všechny inspekce, protože hodně lidí se musí uživit z našeho prodeje baráku, a ne jenom realtor.

Prodáváme barák? Fajn, tolik jsem se těšila, až tato chvíle nastane, a tedˇ už jsme kousek od tohoto snu. Nemůžu se však ubránit. Dr. Fauci, expert na nakažlivé nemoci, postrašil Trumpa, že v Americe, pokud ji neuzavře, tak maximální číslo umrtí, bude 2,2 mil. lidí.

Jinak by Trump nikdy neudělal to, co udělal. 12, března uzavřel všechny lety z Evropy a uzavřel Ameriku. Nikdo nikam nemůže. Když jsem ho slyšela mluvit v televizi, byla to jako noční můra, která se snese na prsa a nemůžete dýchat. Věděla jsem, že toto není na chvíli, že všechno opatření bude mít velké a dlouhé následky.

Duben 2020:

Už vím dlouho, že na dovolenou nikam nepojedeme. Neuvidím svoji maminku, brečela, protože se těšila nejenom na mě, ale i na mého syna a jeho rodinu. Nic, mami. Všechno je uzavřeno. Musíme doufat, že přežijeme do příštího roku.

Barák je prodaný. Všechno se vyřizovalo přes počítač. Do kanceláře jsme museli jít až k podepsání kupní a prodejní smlouvy. Prodávající a kupující jsme seděli každý v jiné místnosti a právnička mezi námi běhala. Užasná zkušenost, všichni jsme byli zamaskovaní.

"Víš proč nejsou otevřené banky?" zeptal se mě manžel. Do bank není problém dát skla a banky mohly uřadovat. Nevěděla jsem.

"Představ si, že by se tam regulérně nahrnuli zákazníci v maskách? Dokážeš si představit ten chaos? Je to lupič, není to lupič?" Můj manžel má občas nápady, ale musela jsem se smát. Fakt legrace. Pokud chcete jít do banky, tak si musíte domluvit schůzku, nahlásit jméno a co potřebujete a oni vám na určitou hodinu přijdou odemknout.

Tak se nám rýsuje možná nové impeachnutí prezidenta Trumpa. Demokraté musí prošetřit, jestli zareagoval dostatečně rychle na krizi s coronavirem. Pamatujete si ještě na Nancy Pelosi, která objímala čínˇany v Chinatown, když už dávno Trump uzavřel s Čínou hranice? A nejenom to, pamatuji si jejich napadání, že Trump nenávidí cizince apod. Tak nevím, mám se smát nebo je to spíše k slzám. Demokraté nemají dobrou pamětˇ, připadá mi, že nemají vůbec žádnou pamětˇ.

Květen 2020:

Hranice stále uzavřené. Mě to nevadí, smířila jsem se, ale syn musí vycestovat. Všechno zavřené. Zase ta nightmare, zase ten vztek na pitomce, kteří toto připustili, a kteří kvůli politice a její korektnosti jsou schopni lidstvo zlikvidovat. Přežijí jenom švábi.

Už je čas na nějakou příznivou zprávu. Kde ji najít a nekrást? Tak nám našeho velkého bosse v práci povýšili. Měla jsem ho ráda, byl mladý, nebylo mu ještě ani třicet. Kdykoliv mě viděl, tak nezapomněl mi mávnout na pozdrav. Člověk by si řekl, že alesponˇ při pandemii by si všichni mohli dát pokoj, ale ne. Povýšení je dobré pro něj, ale ne pro nás. Opět budou změny a nezůstane kámen na kameni. Znova budeme zažívat ten čas, kdy se bude vybírat nový manager, kdy si on opět vybere svoje podřízené a všude bude nervozita a spousta nových lidí. Vždytˇ tomu nejsou ani dva roky, co jsme si s tím v práci prošli.

Je čas na dobrou zprávu. Včera mi volal syn, když jel z práce a najednou jsem uslyšela v telefonu skřípění brzd a jeho zvolání: "Ty, krávo, jedna." Nějaká řidička mu vjela na červenou do jeho pruhu, neviděla ho. Ubrzdil to, a protože nikdo naštěstí nejel za ním, tak do něj nikdo nenaboural.

Mám deprese. Pokud nejsem v práci, tak jsem doma celý den v pyžamu. Ale ještě nemám až tak hrozné deprese, protože se večer z pyžama vysvléknu, jdu se osprchovat a vezmu si jiné pyžamo. Takže to se mnou není ještě tak vážné.

Myslíte si také, že tím, jak se lidé k sobě chovají, a jak se nenávidí, že nakonec přežijí opravdu jenom švábi?

================================================================================

Tady se můžete podívat na Nancy Pelosi a její radostné rozdávání zlatých per. Pod ní jsou k přečtení články, které se týkají politických událostí, o kterých jsem se zminˇnovala.

https://www.salon.com/2020/01/16/fox-news-host-laura-ingraham-nancy-pelosi-has-dementia-donald-trump-impeachment/

https://www.foxnews.com/politics/how-trump-impeachment-scandal-is-playing-in-ukraine

https://www.foxnews.com/politics/dems-media-change-tune-trump-attacks-coronavirus-china-travel-ban

https://www.foxnews.com/politics/trump-hits-pelosi-for-urging-crowds-to-assemble-in-chinatown-as-

coronavirus-spread

https://reason.com/2020/03/30/as-trump-imagines-2-2-million-deaths-from-covid-19-in-the-u-s-a-top-federal-disease-expert-cautions-against-believing-worst-case-scenarios/

https://www.foxnews.com/politics/trump-shrugs-off-eu-complaints-about-coronavirus-travel-ban

Autor: Ivana Lance | úterý 19.5.2020 21:54 | karma článku: 19.50 | přečteno: 625x

Další články blogera

Ivana Lance

Hašteření s učitelem, aneb náš teenager.

Také máte doma svého teenagera? S manželem si ji občas půjčujeme od syna a snachy. Většinou ji vyzvedáváme ze školy. Zdá se, že jsme se po čase stali skutečnými experty v navigaci kolem její nové střední školy.

7.3.2024 v 0:36 | Karma článku: 18.26 | Přečteno: 610 | Diskuse

Ivana Lance

Zachráněná?

V pátek odpoledne jsem se velkými prostornými dveřmi vynořila z obchodu. Bylo po třetí hodině a já jsem s ulevou opouštěla pracovní ruch. S radostí jsem vykročila do slunečného odpoledne. Práce je sice fajn,

12.2.2024 v 18:40 | Karma článku: 21.31 | Přečteno: 580 | Diskuse

Ivana Lance

Láska je jako duha

Láska má více barev než duha. Od něžného růžového šimrání až po vášnivou červeň, od klidné modré důvěry až po žluté štěstí.

9.1.2024 v 18:34 | Karma článku: 13.86 | Přečteno: 304 | Diskuse

Ivana Lance

Předstírám, že jsem: Sibyla.

Nik se vrátil se z kasina nad ránem, ulehl do postele a okamžitě usnul. Přestože jsem byla vzhůru, odolávala jsem pokušení vylézat z postele ve čtyři ráno. Musela jsem si ale na chvíli zdřímnout,

3.1.2024 v 1:01 | Karma článku: 15.29 | Přečteno: 346 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 5.83 | Přečteno: 112 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 40.61 | Přečteno: 8498 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.22 | Přečteno: 423 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 24.06 | Přečteno: 658 | Diskuse

Helena Opršalová

Fixovaný zlobílek

Sedím sama v koutu restaurace. Manžel právě odlezl i s talířem a někde mezi barem a záchody se snaží nakrmit zdrhající dítě.

25.3.2024 v 14:09 | Karma článku: 12.37 | Přečteno: 576 | Diskuse
Počet článků 393 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 957

Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...