Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak ono se to stává i jiným lidem, paráda:-)R^V

0 0
možnosti
Foto

"zabouchnout se" lze různě :-)

1 0
možnosti
IL

To je pravda, ale v mém věku to už nehrozí

0 0
možnosti
Foto

Doporučuji před zavřením dveří od domu si zopakovat zlaté pravidlo:

K+M+B

Nejde ovšem o známé Tři krále Kašpar-Melichar-Baltazar.

V dané případě to znamená

KLÍČE-MOBIL-BRÝLE

R^

3 0
možnosti
IL

Musím si to zafixovat, než odejdu: K+M+BR^R^R^

0 0
možnosti

I83v72o 89Ž78á90č55e81k

2. 8. 2019 10:28

Jednou se mi to stalo, ale to ještě žili moji rodiče a bydleli nedaleko. Zavolal jsem jim a táta mě přijel zachránit. Jenže rodiče už zemřeli. Teď mám náhradní klíče v práci. V nepracovní době bych musel otravovat některého z kolegů, aby mě tam přišel vpustit, protože bych pochopitelně neměl ani klíče od pracoviště.

1 0
možnosti
Foto

Klíče, klíče, ach, jak já Vám rozumímR^;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Také znám, ale klíče jsme neměly pod zemí, budu je teď zakopávatR^;-D

1 0
možnosti
IL
Foto

R^Co zabouchnutí, to je hned. Ale ty kočky, to je něco pro měV:-)

1 0
možnosti
IL

chcete jednu adoptovat? bylo tam asi sedm kočiček, jestli dobře počítám

1 0
možnosti
PK

Děsím se příchodu stejné situace...;-D

1 0
možnosti
IL

Já taky, bezmocnost, tak co tedˇ? Nic, čekatR^R^R^

0 0
možnosti
LI

Ach ty klíče, mohla bych vyprávět, co se u nás s nimi soustavně děje. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik