Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Prijemnym aktivitam se meze nekladou:-)

1 0
možnosti
Foto

Na mě je jóga v podobě, jakou znám z dětství, málo akční. Dobře si pamatuju to nadšení pokaždé, když se místo ní šlo na výšlap, sáňkovat nebo bruslit.:-)

2 0
možnosti
Foto

Já jsem spíš pro "gentle fitness" a nebo tanec (pohupovat boky a podupávat sem tam mohu i s kily navíc), protože spoustu jógových cviků vůbec nedávám a tu a tam hrozí vyhození nějakého kloubu. Nicméně, držím Vám palce, ať Vás to baví. Pohyb musí přinášet radost, jinak je to trápení sebe sama.;-):-)

2 0
možnosti

Včera nadšená, dneska bolavá, zápěstí, vyvrkla? doufám, že jsem si tam nezlomila žádnou kůstečku, měla jsem si vaši poznámku přečíst, než jsem vyrazila... Díky za přečtení

0 0
možnosti

Vytrvejte. Jóga je skvělá. I ta "pro veřejnost", zredukovaná prakticky na nácvik dýchání a provádění poloh. Záda vás budou chválit a chřipka se vám obloukem vyhne. Osobně vyzkoušeno.

1 0
možnosti
Foto

Paní Ivanko, dobře děláte, ale pro mě cvičení v uzavřených prostorech a pod taktovkou někoho jiného není. Může dočasně pomoci při nějakém zdravotním problému, to ano, ale celkově dávám přednost spontánnímu pohybu v přírodě jako pan Korecký. Co jen existuje různých směrů, a každý o sobě bude tvrdit, že je nejlepší, ale člověk musí vyhovět především svým potřebám (kolektivní cvičení mě prostě neláká).

2 0
možnosti

tak, to dostalo...:-(

0 0
možnosti

Souhlasím s nadpisem, ale co je to proti chůzi ranním lesem se zpěvem ptáků a svěžím vzduchem a házení klacků pejsanovi, kličkováním před lesními prasátky a hloupými myslivci ... ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivano, jóga..... Jsem na ni příliš temperamentní. Zkoušela jsem, ale je to nuda. Já se musím potit. :)) ale to asi věkem... Za pár let po ní ráda sáhnu, až se trochu zklidním.

Ale fandím Vám, cvičte, opravdu Vás to protáhne a když vydržíte, tak i zpevní. Budete koukat, kam až ty nohy dáte. Jen tak dál. R^

4 0
možnosti
Foto

Mám to podobně, taky se musím potit a funět. V józe si většinou blbě pohnu páteří nebo kyčlemi. To bude tím věkem.;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 21,99
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik