Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takových podobných kousků se těším kazdicky den. Manžel NIKDY!!! nedělá chyby, vždy za to můžou oni (blbci) nebo dokonce členové rodiny. Musim říct, že co mi dřív připadalo vtipné, dnes po 16 letech, mne nervuje. ;-D

Pevné nervy, Ivano,.... Taky se snažím. ;-D;-D

1 0
možnosti
MB

Jaká krize ? Jde o normální cyklus, hle - Mládežnické hormony se mnou zacloumaly - Musím bojovat a měnit svět! Kde je nepřítel - Aha, po ruce = Rodiče ! Hrr na ně ! Cosi podobného s dětmi, nicméně zrada ! Dospěly, vdaly se a drze odstěhovaly ! Hormony nějak od - testostorovatěly a započly opouštět tělo mé ! V lůžku mne - už i bolí hlava a jsem unaven ! Nicméně, furt musím bojovat a měnit svět! Kde je nepřítel ? Ha, je zde žena má ! I muži mají své dny ... :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ivano, chápu, člověk se naštve a je jen krůček k tomu, aby to odnesl ten, kdo je zrovna nablízku, tedy partner/partnerka coby hromosvod. Ale, Ivano, upřímně řečeno, tohle není na krizi. Za chvilku naštvaný člověk vychladne a může se tomu i se svým "hromosvodem" zasmát a jít si ho udobřit třeba do cukrárny. Nebo do... (dosaďte si sama, čím se nejraději udobřujete):-)

1 0
možnosti
IL

I25v95a37n10a 80L37a86n15c98e

8. 11. 2019 14:18

Překvapivé je, že my jsme nikdy žádné rozbroje neměli, až ten poslední rok se z něj místo gentlemena stává hašteřivý "mladík". Všechno je už v pořádku, my se za pět minut tomu smějeme, jenom mě občas překvapí.

2 0
možnosti
PK

Já bych si takovýho muže vážil být žena, bo takto rychle a bezprostředně podaná reklamace a následně vnitřní klid, no hledejte a nenajdete tady v Čechách:-)

1 0
možnosti
IL

I30v16a41n83a 25L46a82n24c86e

8. 11. 2019 13:33

Vážím si ho, prstíčkem bych hrabala , abych potkala takového mužského, který mě nezabije, když provokuju....

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS