Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, mě to úplně rozbušilo srdce strachy. Fakt! Bože, opravdu jste s ním byla sama v domě? Jestli ano, tak jste měla neskutečně velké štěstí, že to nedopadlo špatně. Byl to přinejmenším podivín, ačkoli můj pocit z něj je ještě horší. Uff, napsala jste to báječně!!!R^

0 0
možnosti
Foto

Ivano, Vy jste blázen! Uff.. Ten člověk byl divný a Vy jste měla velké štěstí. Já Vás moc kárat nemůžu, nastěhovala jsem k nynějšímu manželovi 25o km daleko po týdenní známosti, většinu po telefonu a dvou schůzkách.... 8-o taky jsem byla odvazny blázen :)) Dnes bych byla opravdu nervozni.

R^

1 0
možnosti

Bohunko, mnoho ceskych porekadel jsem uz za ta leta zapomnel, ale jedno si pamatuji: "Odvaznemu stesti preje" a tak zrejme Tobe pri Tve odvaze stesti pralo a preji Ti a budu drzet palce, aby to stesti a nadale trvalo.:-)

2 0
možnosti

nějak nechápu,že jste tam šla sama...prostě zas tak dlouho jste ho neznala,abyste tam šla na návštěvu,bez garde....

1 0
možnosti

I88v32a31n12a 58L15a81n52c43e

21. 1. 2020 12:11

Dovnitř jsem jít nechtěla, jenom dveřma nakouknout a zmizet. Když zmáčkl knoflík a zavřel garážová vrata, tak bylo rozhodnuto. Neměla jsem už na výběr.

0 0
možnosti
Foto

Poslouchejte svou intuici. Skoro bych odpřisáhla, že Vám tu něco skutečně hrozilo---:-(R^

2 0
možnosti

I65v11a43n88a 16L38a70n97c13e

21. 1. 2020 12:10

Opravdu nevím, jestli on byl agresivní a nebo ten můj panický strrach situaci udělal horší. Už je tomu hodně let nazpátek, dodnes si pouze vybavuju hrůzu z baráku a strach z toho chlápka. Díky za čtení.

0 0
možnosti
Foto

Iva karmaR^. Úplně si toho týpka dovedu představit a řeknu Vám, že jste měla obrovskou kliku, že ve Vaší přítomnosti zůstal u představ a neruplo mu v bedně. Tohle už, proboha, nikdy nedělejte.

1 0
možnosti

I30v37a12n25a 50L23a26n53c69e

20. 1. 2020 22:59

Někdy prostě člověk má z pekla štěstí. Díky za přečtení.

1 0
možnosti

..jejda,to jste zase vyměnila téma, faktem je, že ty skutečné hororové prožitky jsou vysoko nad těmi filmovými...no ale já když chci nějaký horo, tak se mrknu do zrcadla a ani nemusím tančit na virtuální realitě... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Skoro dobrý horor, ale bez slovníku bych nevěděl, že jste byla ve vlhkém sklepě.........

0 0
možnosti

I95v62a11n50a 59L30a71n62c68e

20. 1. 2020 17:36

Jaký slovník jste k tomu potřeboval? Díky za přečtení.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS