Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě mamka jako malou strašila, že když polezu k šicímu stroji, prošiju si prst. A že někdo si prý tím strojem na prst přišil knoflík.8-o Šicích strojů se bojím dodnes...

0 0
možnosti

I13v77a98n23a 65L59a80n56c41e

26. 3. 2020 16:18

Stejné řeči se vedly i v naší rodině: že si ublížím a prošiju si prst, Proto jsem k šicímu stroji měla velkou nedůvěru. !!

1 0
možnosti
Foto

Moje, mamka byla dámskou krejcovou. Kdybych neuměla nic ušít, jistě by mě vydedila. ;-D Ivano, jednou, nekecám, jednou jsem po večerech ušila v ruce pracovni kombinézu s kapsami a zipy. Nosil ji řadu let, a když odpadla, mrzelo ho to.

0 0
možnosti

I94v93a56n17a 29L98a67n39c57e

26. 3. 2020 16:06

To jste šikovná, Bohunko. Asi bych si v ruce dokázala ušít roušku, ale nebylo by to pěkné... Díky za čtení...

1 0
možnosti
Foto

Maminka mě také dlouho nechtěla pustit k její staré singrovce, kterou si střežila jako oko v hlavě. Uměla šít dobře, vyučila se švadlenou. Když jsem se vdala, koupila jsem si šicí stroj Zetina, ale asi měl nějako chybu, stále se mi trhala vrchní niť. Později jsem si koupila jiný a naučila jsem se trochu šít - ale jen věci důležité pro domácnost,

opravvy a zkracování šatstva, šití záclon a podobných věcí. Teď jsem i roušky podle návodu v internetu zvládla - i když mi zase dělá největší potíže navlékání nití do jehel. ALE- za pomoci navlékač jehel jsem to také zvládla (16 ks pro rodinu). "Navlékač nití do jehel má dnes pro mne cenu drahých perel"... Tož tak. Přeji Vám, Ivanko, hodně zdraví a veselou mysl. Kvůli tomu koronaviru se trápím, ale kvůli tomu šití už dávno ne, , neboť "ten umí to, a ten zase tohle"- jak pravil v písni moudrý Jan Werich. Zdravím přes hory a doly ze Zlína. ;-)R^

0 0
možnosti

I77v53a69n74a 42L53a57n21c95e

26. 3. 2020 15:43

Trapim se kvuli korone. Nechce se mi byt doma. Sleduji Jak se zvysuji pocty mrtvych. Nas stat ma asi 1300 nakazenych. 43 mrtvych. Atlanta hlasi ze v pripade pandemie nebude dost luzek. Lide se couraji bez rousek.

0 0
možnosti

" mašina"... Úplně jsem ten výraz, kterým naše babičky nazývaly šicí stroj, mimochodem pro ně velikou vzácnost, zapomněla.. Díky za připomenutí..

1 0
možnosti

I93v38a47n54a 48L70a41n73c58e

26. 3. 2020 15:29

Nevim proc se mi dneska vybavil. Diky za precteni.

0 0
možnosti
Foto

R^Nemůžeme přece všichni umět všechno, Ivano, to by byla nuda;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 21,99
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik