Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Maminka mě také dlouho nechtěla pustit k její staré singrovce, kterou si střežila jako oko v hlavě. Uměla šít dobře, vyučila se švadlenou. Když jsem se vdala, koupila jsem si šicí stroj Zetina, ale asi měl nějako chybu, stále se mi trhala vrchní niť. Později jsem si koupila jiný a naučila jsem se trochu šít - ale jen věci důležité pro domácnost,

opravvy a zkracování šatstva, šití záclon a podobných věcí. Teď jsem i roušky podle návodu v internetu zvládla - i když mi zase dělá největší potíže navlékání nití do jehel. ALE- za pomoci navlékač jehel jsem to také zvládla (16 ks pro rodinu). "Navlékač nití do jehel má dnes pro mne cenu drahých perel"... Tož tak. Přeji Vám, Ivanko, hodně zdraví a veselou mysl. Kvůli tomu koronaviru se trápím, ale kvůli tomu šití už dávno ne, , neboť "ten umí to, a ten zase tohle"- jak pravil v písni moudrý Jan Werich. Zdravím přes hory a doly ze Zlína. ;-)R^

0 0
možnosti
IL

I86v40a59n35a 21L76a29n29c54e

26. 3. 2020 15:43

Trapim se kvuli korone. Nechce se mi byt doma. Sleduji Jak se zvysuji pocty mrtvych. Nas stat ma asi 1300 nakazenych. 43 mrtvych. Atlanta hlasi ze v pripade pandemie nebude dost luzek. Lide se couraji bez rousek.

0 0
možnosti
IL

I56v91a29n54a 25L55a44n75c82e

26. 3. 2020 16:07

Také vám posílám pozdravya hodně zdraví!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

Díky - snad je to jen varování- a přece to dobře dopadne. Škoda je těch obětí. (U nás už nosí všichni roušky - nenosit je je trestné). Všichni se bojíme. Zdravím. :-)

1 0
možnosti
IL

I64v92a89n41a 36L46a57n87c58e

26. 3. 2020 17:43

Tady to vypada ze se bojim pouze ja. Ostatni behaji bez rousek a provok uji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik