Diskuse

Krutˇas!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten nadpis vypada skoro jako dve slova. A pri me znalosti ceskosnglictiny mi dava uplne jiny vyznam.

Kdyby tam byl na konci jeste vykricnik;-D

0 0
možnosti
Foto

Drsné, paní Ivano. S takovým kruťasem bych také nevydržela... Dobře napsáno...R^

1 0
možnosti
Foto

Ivano, jsou lidé, co snad nemají srdce. Hezky jsi to napsala. Musíš se z toho vylízat, a to trvá dlouho...

1 0
možnosti
Foto

Napada me jedine - oko za oko, zub za zub. Ale za to by Vas zavreli

1 0
možnosti

To je naprosto otřesné! Měla jste bohužel co do činění s psychopatem.;-(

2 0
možnosti

I56v73a97n44a 77L79a73n25c81e

23. 8. 2021 18:52

Také mi bylo zle. Nemohla jsem ani dneska spát, z toho, co jsem se včera dozvěděla. Kdyby se mi můj nový přítel přiznal, že byl dvakrát ženatý a ještě uplně s klidem přiznal, že kdysi zlikvidoval svoji přítelkyni pejska, když mu ho dala na hlídání a necítí vinu, protože je od mládí lovec, já bych ho škrtla ze svého života. Ihned. !!!!!!

3 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik