Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) Proto já mám raději velké psy. Nedají se tak snadno zašlápnout. A taky mám ráda své kotníky. Představa, že se mi to malé štěkající stvoření zakousne do nohy v místě kotníku, mi nedělá dobře. Do zadku je to pro mě přijatelnější. ;-D

1 0
možnosti
JS

Ivano, to je trvanlivé plemeno! Původně byli vyšlechtěni na lov potkanů a krys v kanálech R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jorkšíráci jsou fakt neřízené střely, ale oni obecně jsou čtyřnožci rychlí, když jde o pletení se pod nohy.;-)

1 0
možnosti
IL

I96v86a88n78a 54L80a76n57c47e

22. 1. 2018 17:38

Yorkšírek je uplně užasný, plný energie. Trpaslíčího pudla vůbec neznám, jestli jsou trochu klidnější. Měla jsem tady několik let čivavu. Byl malinkatý a milovala jsem ho k zbláznění. Leonora, naše najemnice, má štěně čivavu mixovanou s jezevčíkem. Připadá mi o hodně klidnější,než je synovo yorkšírek.

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dtitul psí máma jsem si vysloužila také a mnozí známí říkali, že by se chtěli mít tak dobře jako moji pejsci-teď pár let abstinuju ale yorkšírek nebo trpasličí pudl budou určitě mým příštím partnerem

1 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 958x
Listen to the wind,

IT TALKS.

Listen to the silence,

IT SPEAKS.

Listen to your heart,

IT KNOWS.

(Native American Proverb)

 

Seznam rubrik